חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כרטיס צהוב לחברת ׳קווים׳: שפרו את השרות

 

ההדרדרות בשרות של חברת ”קווים” לתושבי מודיעין הביאה לכינוס חרום שיזם סגן ראש העיר אילן בן סעדון ואשר כך כאן מקווים יוביל ל”חברה” טובה יותר.  אינשאללה

 

לאחרונה רבו תלונות תושבים על השרות שהציבור מקבל מ"קווים" החברה הזכיינית בעיר. התלונות הגיעו גם לאוזניו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן בן סעדון שמיהר לבקש דיון בהשתתפות מס’ גורמים כדי להביא לשינוי המצב.
הדיון התקיים היום בנוכחות הסגן, בכירי חברת ׳קווים׳ - מנהל אשכול קווים מודיעין הרצל לוי, מנהל סניף מודיעין משה פישמן בחברה יחד עם סמנכלית העירייה מיכל ענבר פרפרי ויעקב כהן מנהל אגף שרות, לפגישה דחופה בנושא ההדרדרות ברמת השירות המורגשת ע"י תושבי מודיעין בחודשים האחרונים.
בפגישה פירט בן-סעדון את עשרות התלונות שהגיעו לידיו מתושבי העיר בשבועות האחרונים, ואת התרשמותו הבלתי אמצעית מרמת השירות של החברה, והרחיב על הבעיות הבוערות של ביטולי נסיעות, איחורים תכופים, בעיות בקווי התלמידים ובקווי לילה ועוד. בן-סעדון דרש מענה לכל טענה ופתרון מיידי של הבעיות, תוך שהוא מדגיש כי במידה והצניחה ברמת השירות של החברה לא תיפתר, יפעיל את משרד התחבורה כדי לסייע בפתרון הבעיה. ולא ירתע מלהגיע עד לרמת השר לצורך כך.
לאחר שעברו אחת לאחת על כל אחת מהבעיות, הוחלט כי סדרן מיוחד ומנוסה של חברת קווים יועבר לאלתר למודיעין, כדי לפקח על רמת השירות והעמידה בתנאי המכרז של החברה. החברה התחייבה גם לסמן באופן בולט ומיידי את כל התחנות בעיר, בדגש על אלו שבן-סעדון סימן לחברה ככאלה שתושבי העיר, כמו גם הנהגים, מתקשים בזיהוין. עוד סוכם כי בתום שבועיים יוועדו מנכ״ל קווים ואילן בן סעדון לפגישה בה יבחנו את פתרון הסוגיות שהוצגו בפני בכירי החברה הבוקר.

בן סעדון: שישפרו את השרות אחרת...

בן-סעדון: ״אני נחוש לגרום לשיפור מיידי ברמת השירות שקווים מספקת לתושבי מודיעין, ורואה בפגישה בתחילת השבוע מעין ׳כרטיס צהוב׳ שהוצאנו לחברה. לאור הרצון בשינוי שזיהיתי אצל ראשי החברה, אני משוכנע שכבר בזמן הקרוב נרגיש שיפור ברמת השירות, אולם במידה והשיפור לא יושג, לא אהסס לפנות  למשרד התחבורה כדי שזה יפעיל על החברה אמצעי אכיפה״
בפגישה הבטיח בן-סעדון למנהלי קווים, לפעול גם למציאת פתרון למצוקת הנהגים, הסובלים מהיעדר שירותים ומקום למנוחה בין הנסיעות. בכוונתו למצוא מקום זמני שיספק את צרכי הנהגים עד למעבר המתוכנן למרכז התחבורה הראשי של העיר, בחודשים הקרובים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות