חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הישג לתלמיד מ”יחד” בחידון המשניות הארצי

 

תלמיד מתיכון יחד, יונתן גוב, זכה במקום השלישי במסלול בתי הספר הממלכתיים בחידון המשניות הארצי שהתקיים בירושלים. 

 

לחידון, שמאורגן על ידי האגף לתרבות תורנית במשרד החינוך, קוראים "עולמה המופלא של המשנה". זו השנה ה-17 שהאגף מקיים את חידון המשניות לתלמידי כיתות ז’ ו-ח’ בשני מסלולים: לבתי הספר הממלכתיים ולבתי הספר הממלכתיים-דתיים. מטרת החידון היא להעשיר את הידע של התלמידים במקורות היהדות, מתוך חוויה ושיתוף קהלים מגוונים של הקשת הישראלית.

אגף תרבות ואירועים - תרבות יהודית חילק לתלמידים בעיר את חוברת המשנה ואת החומר לחידון, במטרה לעודד אותם להשתתף בלימוד ובחידון המשניות.

תלמידים ממספר בתי ספר בעיר השתתפו בחידון המחוזי, אשר נערך בקדומים. בחידון זה עלה התלמיד יונתן גוב, תלמיד תיכון יחד, לשלב החידון הפומבי הארצי, שנערך בבית הספר הישראלי לאומנויות ומדעים בירושלים, בהנחייתו של ד"ר אבשלום קור ובעריכתו של יואב שלוסברג. יונתן זכה במקום השלישי והמכובד מאוד. אגף תרבות ואירועים הוציא הסעות לבני כיתתו של יונתן, בכדי לאפשר גם להם ליהנות מהאירוע ולסייר בירושלים.

בתיכון יחד נערך טקס בו קיבל התלמיד יונתן גוב תעודת הוקרה על זכייתו מחבר המועצה ומחזיק תיק תרבות יהודית, מיכאל חרל"פ, וממנהלת המחלקה לחינוך על יסודי, דלילה אשכנזי. בטקס נכחו גם מנהל בית הספר, שגיב אלבז, מורים, הורים ותלמידים. חרל"פ שיבח את יונתן על התמדתו ועל הבקיאות הרבה שגילה במקורות התושב"ע: " יונתן הגיע למקום השלישי והמכובד בחידון ובכך הביא גאווה גדולה לעיר המחדשת את תקופת הזוהר של החשמונאים כאן בחבל ארץ זה. חשוב לנו מאד לתת ליונתן תעודת הוקרה מיוחדת על הישגו בחידון. כולי תקווה שבשנה הבאה יצטרפו נערים ונערות נוספים ללמידה המשמעותית במשנה לקראת החידון."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות