חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: תחזית 17 – 23 ביוני 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 28 לינואר עד 4 לפברואר

 

                                         חוה מזר: תחזית 17 – 23 ביוני 2016 

 

 טלה

מיקום הירח בשבת ראשון במזל קשת עשוי להיטיב עמכם עם עניינים הקשורים למגעים בענייני חו"ל ונסיעות. לאחרים: פעילות חברתית עשויה לשפר את הרגשתכם. מיום שלישי ואילך, לתקופה של כחודש, יודגשו ענייני בית ומשפחה, קריירה ומעמד. הדרישות והציפיות מכם גבוהות, ואף שתרגישו שאתם מוכרחים להצטיין, השתדלו לא לשחוק את עצמכם בענייני דיומא ועבודה.

 

שור

השור נחשב למזל רגוע ושייך למזלות היציבים המחפשים שלווה, שקט, קביעות וביטחון לאורך זמן. הצורך שלכם בסביבה חברתית מכילה, פתוחה ותומכת בהחלט בולט עכשיו. החודש הקרוב עשוי להעצים בכם את הכמיהה הזאת לחפש לעצמכם פינה שקטה ופסטורלית כדי לזכות במנוחה ואיזון אנרגטיים. מיקום ונוס בסרטן (עד 12 ביולי) עשוי לרכז את תשומת ליבכם בענייני תקשורת ומשפחה.

 

תאומים

צאו מהשגרה בשישי-שבת. הירח המלא מול מזלכם בשבת-ראשון מגביר את היצירתיות ומדגיש את ענייני מערכות היחסים שלכם. הפעילו את כל ערוצי התקשורת שלכם, ובכלל זה את האינטרנט. אלה יעזרו לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים. מארס בנסיגה: עשוי להשפיע על עבודתכם ועל היחסים עם קולגות. פזיזות וחוסר פתיחות עלולים להפריע ולגרור קונפליקט.

 

סרטן

כניסת השמש לסרטן (ביום שלישי) תחזק אתכם. נוכחותו במזלכם עשויה להעיד על תחילתו של חודש נוח יותר מבחינתכם וכי עכשיו  יעמוד לרשותכם מספיק כוחות כדי להתמודד עם כל עשייה, קשה כקלה. מיקום ונוס במזלכם (עד 12 ביולי) עשוי להדגיש ענייני יצירה ומשפחה. אתם זקוקים נואשות לאוורור ולשינוי. התקופה חשובה לבניית קשרים שיש בהם פוטנציאל למימוש ולהכרה עבורכם.

 

אריה

שבת-ראשון: אלה ימים טובים שיקלו עליכם ליצירת קשרים ומומלצים לרענון מגעים חברתיים.  תוכלו עכשיו להתיידד ביתר קלות הודות לחיבור מהסוג שיכול לקדם אתכם. אתם מרחיבים את המעגל החברתי והיצירתי, ותהיו במיטבכם – מושכים ובולטים. שימו לב: מיקום השמש בסרטן (עד 22 ביולי) מגביר קונפליקט ומצבי רפיון ותשישות. אלה עשויים לפגום ברמת המודעות והריכוז שלכם.

 

בתולה

הירח המלא (בשבת-ראשון) מדגיש ענייני משפחה וקריירה. העתיד המקצועי ושאיפותיכם למעמד תדמיתי מרכזיים בחייכם כרגע. ימים אלה חשובים לעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים, ומעמידים אתכם בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. לבני המזל מביניכם ייתכן שינוי במעמד, סגלו גישה רצינית ואחראית. חבל לקלקל עכשיו דברים בשל חוסר רגישות.

 

מאזניים

כוכבכם ונוס ממוקם בבית הקריירה שלכם (עד 12 ביולי) ומצופה מכם להיות אקטואליים, חברותיים ועדכניים. אל תשפטו את העתיד לפי תמונת ההווה, שהיא זמנית ותשתנה. בהשפעת ונוס תהיה לכם נקודת זינוק חיובית, מציאות ידידותית ותחושת קלילות, גם כשמדובר בתהליכים לא פשוטים. עם זאת מומלץ להיות זהירים בנוגע לאנשים חלקלקים ונוטפי שרמנטיות.

 

עקרב

מיקום ונוס בסרטן עשוי להדגיש בשבועות הבאים נסיעות בארץ ובחו"ל. זה הזמן להיענות להזמנות, להיפתח אנרגטית ולא להסתגר. עם זאת, מארס כוכבכם (בנסיגה) עשוי להעיד כי זוהי תקופה מאמצת ולא מפנקת, אך גם הישגית, לכן כדאי לפרוק מתחים על ידי התארגנות מעשית. אל תמהרו לשרוף גשרים, יותר מתמיד תזדקקו למסגרת ולמשמעת, ואלה דורשים התארגנות מעשית.

 

קשת

שבת: מומלץ לצאת, לבלות ולהתאוורר אנרגטית. עם זאת שימו לב: מיקום מארס בעקרב (מאחורי גבכם) עשוי להשפיע עליכם אנרגטית, לכן יש להרפות מהלחץ ולאפשר לעצמכם להתאוורר, שכן התקופה משפיעה על הרגשות ועל מצב הרוח שלכם. בנוסף, חשוב שתנהגו בחשדנות כלפי אלו שאינם מעוניינים בטובתכם. ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את שני-שלישי.

 

גדי

הירח המלא (בשבת-ראשון) עשוי להעיד על אנרגיות נמוכות. ונוס מול מזלכם עשוי לסייע לכם. אתם מרחיבים את המעגל החברתי שלכם, ולמעשה, זו תהיה שעתם היפה של הביישנים והמופנמים שביניכם, שגישתם לחיים רצינית ושקולה. קשר זוגי חדש יגרום לכם לחוש בנוח כבר מהרגע הראשון. אם כי חשוב לציין שיחסים מסוימים נשענים יותר על שיקולי תועלת שאינטרס בצידם.

 

דלי

שבת-ראשון: מומלץ בחום לבילוי ולביקורים. בהמשך השבוע אתם עשויים לדרוש מעצמכם יותר מדי והתוצאות עלולות להתבטא בעייפות ובאובדן אנרגיות. לאלה מכם בעלי הציפיות שלא מתממשות כרגע, כדאי להיות סבלניים. תהפוכות במצב הרוח יגרמו לכם להתחפר עוד יותר מאחורי חומות הגנה שבניתם לעצמכם. כוכבים טובים ומיטיבים בהמשך החודש יעזרו לכם להשתקם.

 

דגים

הקסם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת קשרים ברוכים בארץ ובחו"ל. מומלץ למנף עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי, כמו גם קשרי חברות וידידות חובקי עולם. בשורות טובות יהפכו נושא מטריד למדאיג פחות. שימו לב: כל מידע או אמירה עוברים מעין עיבוד המושפע ממצב הרוח ומהדמיון הפורה שלכם. כדאי להיזהר מטיפוסים מהסוג השרמנטי המפתה ולהתייחס להבטחות בזהירות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר - טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות