חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אוריאל אלטיט ממודיעין זכה באליפות ”דרך הג`ודו”

 

אוריאל אלטיט בן ה10, ממודיעין, תלמיד כיתה ד’ מבית הספר ”משואות נריה”, זכה בשבוע שהיה באליפות של מועדון ”דרך הג’ודו”” בהנהלת המאמנים המקומיים עידו ונועם אלקיים. 

 

עבודה קשה, כידוע, מביאה עימה פירות ובשורות טובות: אוריאל אלטיט בן ה10, ממודיעין, תלמיד כיתה ד’ מבית הספר "משואות נריה", זכה בשבוע שהיה באליפות של מועדון "דרך הג’ודו"" בהנהלת המאמנים המקומיים עידו ונועם אלקיים. 

זו אינה המדליה הראשונה שקוטף אלטיט המבטיח. לפני כחודשיים זכה הספורטאי הצעיר באליפות ישראל שהפיק איגוד הג’ודו הישראלי ברעננה, במשקל של עד 46 ק"ג. אלטיט גבר על המתמודדים בקטגוריה שלו וחזר לעיר עם גביע נוצץ ומדליית זהב. 

אלטיט מסומן על ידי מאמניו ככזה שעשוי להיות שם דבר בענף הג’ודו. את דרכו החל בגיל 7 בחוג  במסגרת בית הספר ולפני כשנה הוחלט ע"י הוריו, דבורה ואורן, להיענות להמלצת מאמניו בחוג ולרשום אותו למועדון הג’ודו המקצועני במודיעין, שם הוא מתאמן בממוצע 4 פעמים בשבוע 

האב אורן אלטיט, מסר: "אין לי ספק שהעתיד צופן לו רק טוב. אוריאל, הוא ילד צנוע אשר משקיע מאוד הן בלימודיו והן כג’ודוקאי וכבר היה חלק ממחנה אימונים בקיסריה. המאמנים שלו, להם אנו מוקירים תודה גדולה, משקיעים בו ומאמינים בו מאוד, ואין סיבה שלא נלווה את הילד להצלחות נוספות".

(צילום: באדיבות דיאל תקשורת)

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות