חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קמחא דפסחא מודיעין מכבים רעות 2016

 

באגף לשירותים חברתיים עושים בשבועיים האחרונים לילות כימים, כחלק מההכנות לקראת חג הפסח המתקרב. על פי נתוני האגף לשירותים חברתיים יש בעיר כ-500 משפחות שזקוקות לסיוע לקראת החג ומוכרות לאגף.

 

באגף ציינו כי הרשימה מתעדכנת בכל עת, כאשר ישנם מקרים של משפחות שהודיעו שהיו רשומות בעבר וכיום אינן זקוקות לסיוע בעוד שמשפחות אחרות נרשמו כחדשות.

באגף סיפרו השבוע כי גם ניכרת התופעה של גופים ואנשים פרטיים שנרתמים לסייע לתושבי העיר שידם אינה משגת וציינו בין השאר את אנשי העמותה הצרפתית, שגם גייסו כספים וגם הכינו 100 חבילות בשווי של מאות שקלים כל אחת, את עמותת "עזר מודיעין", בראשות הרב סגל, שתרמה 40 חבילות, את קהילת יזמ"ה שתרמה 50 חבילות, את חב"ד שתרמו 12 חבילות, את חברת "אחד לבניין" שתרמה 18 סלי מזון גדולים, את התורם, שביקש להישאר אנונימי, שתרם שבעה סלי מזון גדולים ואת הקרן לידידות שתרמה למשפחות המועדוניות תלושי מזון בסך 400 שקלים ותלושי ביגוד בסך 300 שקלים.

בנוסף, היו גופים נוספים שתרמו תלושי קנייה לחג: קו אופ ישראל תרמו 10,000 שקלים, רמי לוי שיווק השקמה תרמו 6,250 שקלים, יינות ביתן תרמו 2,000 שקלים, תורם אנונימי נוסף תרם 1,650 שקלים ושלושה תושבים תרמו יחד 2,500 שקלים.

בנוסף לגופים אלו, באגף ציינו כי היו לא מעט תושבים שתרמו לנזקקים תרומות פרטיות. באגף ציינו תורמת שבחרה להיות אנונימית שתרמה אלפי שקלים, תורמת אחרת שביקשה ממשפחה רשימת קניות לחג ורכשה עבורה את המוצרים ותורם אנונימי נוסף שדאג לארוחת קייטרינג מבושלת למשפחה לערב החג.

תרומה מרגשת עבור קשישים ניצולי שואה המוכרים באגף, התקבלה מתלמידי בית הספר מכבים רעות מו"ר שאספו 9,500 שקלים ביריד קהילתי.

מנהל האגף, יעקב אלמוג, הודה לכלל ארגוני הסיוע, העמותות והאנשים הפרטיים שתרמו לטובת המשפחות הזקוקות לסיוע ובכך מאפשרים גם למעוטי היכולת מעט עזרה לקראת החג. הוא סיפר כי סלי המזון ניתנים למשפחות הנזקקות ביותר, כאשר התלושים מחולקים לאלה שלא יקבלו סלים או שלא רוצים סל או כתגבור למשפחה שתקבל סל קטן יותר. האגף, באמצעות העמותות, יצליח לתת מענה לכל המשפחות המוכרות כנזקקות באגף.

אלמוג הוסיף וציין כי אחד הדגשים בחלוקת המצרכים היה התאמת הסל לאופי המשפחה, בין אם בענייני כשרות, בין אם מדובר במשפחות ברוכות ילדים וכן הלאה. כמו כן הוסיף, כי להערכתו מספר של כ- 250 – 300 חבילות מחולקות על ידי העמותות באופן עצמאי למשפחות שלא מוכרות באגף.

רכזת המתנדבים באגף, רונית שטייגמן בניאן: "מרגש ומחמם את הלב בכל פעם מחדש ההתגייסות והתורמים הנפלאים שיש בעירנו. תודה גדולה בשם המשפחות אשר בזכות התרומות יכולות לקיים את החגים בדרך מכובדת."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות