חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קבוצת ”חשמונאים” היא אלופת ליגת בתי הכנסת

 

ביום שישי האחרון נערכו הגמרים הגדולים של ליגת בתי הכנסת בכדורסל. אוהדים רבים מילאו את היציע באולם הכדורסל של בית ספר עירוני ב’ וצפו במתח בשני משחקי הגמר: בית עליון מקומות 1-8 ובית תחתון מקומות 9-18.

 

 במשחק המרכזי, גמר הבית העליון, התמודדו "נריה" ו"חשמונאים" ראש בראש על התואר אלופת הליגה. המחצית הראשונה התחילה כאשר ידה של קבוצת "נריה" על העליונה. שתי הקבוצות שיחקו משחק הגנה שלא אפשר ליריבה לברוח אבל היו אלה שחקני נריה שהצליחו להתגבר על ההגנה של "חשמונאים" ולסיים את המחצית הראשונה ביתרון דו ספרתי– 26:16.

גם הרבע השלישי בישר כי "נריה" הולכת לקטוף את הגביע בפעם הראשונה אחרי 9 שנים בהם הם נוטלים חלק בליגה כאשר לוח התוצאות הראה 46:34 החלו כולם מספידים את החשמונאים שלהם זה כבר הגמר הרביעי בהם הם מתייצבים בהתמודדות על זכייה בתואר.  כשכולם כבר החלו ממהרים הביתה לקידוש ונראה היה שהניצחון כבר מובטח לנריה, החלו החשמונאים בניצוחם של רועי שרוני ואיתי עטרי לנגוס ביתרון עד להשגת המהפך ומשם היתרון של החשמונאים רק הלך ותפח עד לבאזר כאשר קבוצת "חשמונאים" זכתה בתואר הנכסף עם ניצחון סוחף של 58:50 על קבוצת "נריה". ניצחון ששלח את הקפטן החשמונאי רועי שרוני להביא גביע וכבוד לבית הכנסת ואת עשרות האוהדים הצעירים לפתוח בריקוד הניצחון.

גמר הבית התחתון הפגיש בין קבוצת "יחד" ו"שערי יונה/לב אחים", בשחזור גמר הבית התחתון משנה שעברה. ולאחר משחק לא קל היו אלה מתפללי יחד שזכו בבית התחתון בתוצאה 62:50.

זו השנה ה-11 שבה מתנהלת ליגת בתי הכנסת אותה מארגן אגף הספורט בעמותת סחלבים בניהולו של חנן דנציגר ובניצוחו של גיל דרלביץ’ שאמון על התפעול הושטף והקשר ההדוק עם 250 השחקנים שנוטלים חלק בפעילות הקהילתית הגדולה ביותר של המגזר הדתי. במסגרת הליגה השתתפו השנה 18 קבוצות מהעיר ומיישובי הסביבה המתאמנות ומשחקות באולמות הספורט ברחבי העיר.

בטקס סיום העונה שנערך באולם נכחו ממלא מקום ראש העיר, שלמה פסי, סגן ראש העיר, מיכאל חרל"פ, מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ, מנכ"ל עמותת סחלבים, סמי עטר ומנהל אגף הספורט, חנן דנציגר שהעניקו לקבוצות את הגביעים על המקומות הראשונים. עוד באותו היום העניקו המכובדים, גביעים גם לשחקנים המצטיינים. את התואר מלך הסלים של הליגה קטף ליאור גוטמן מקבוצת "שבטי ישראל" זאת לאחר שבמהלך העונה השיג ממוצע מרשים של 17.3 נקודות למשחק.

סגן ראש העיר, מיכאל חרל"פ: "פרויקט ספורט מוצלח הסתיים בהשתתפות של כ-250 שחקנים מבתי הכנסת בעיר. הפרויקט הוא הפרויקט הקהילתי הגדול ביותר בציבור הדתי. אני רוצה להודות לכל השותפים הרבים ולהזמין את כולם לליגת בתי הכנסת בכדורגל שתיפתח השבוע."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות