חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סופית - רשות השידור לא תעבור למודיעין

 

החגיגות עם פרסום הידיעה על מעבר התאגיד החדש לשידור הציבורי רשות השידור היו מוקדמות מידי,  הגורמים הפוליטים הנכונים לחצו, ולבסוף משרדי התאגיד ימוקמו בהר החוצבים

 

מודיעין, עצוב לאמר, ידעה בעבר מלוא חופניים אכזבות כאשר התבשרנו על בואם או ט וטו של גופים מסחריים גדולים (עיין ערך סלקום)  ולאחר זמן, הגיע ה"לא" הסופי. פעם הסיבה היתה הארנונה שהעירייה סירבה להקל בה, פעם זה בגלל שמישהו מצא  שהאזור ליד בן גוריון נגיש יותר, והפעם, זה קשור לרצון לא להוציא גופים ממלכתיים מחוץ לעיר הבירה.

לפני מס’ חודשים פרסמנו כאן, שרוב רובו של התאגיד החדש יעבור למודיעין ואף נקבו במקום המדויק, אולפני ערוץ 9. אלא שכבר אז היה ברור שההחלטה לא תעבור בשקט, הן בגלל חשיבותה של ירושלים והן בשל החשש לגורלם התעסוקתי  של כ 1000 עובדי התאגיד.

ואכן, כפי שאז כבר הערכנו, החלטתו של המנכ"ל אלדר קובלנץ , העירה משנתם כמה גורמים וביניהם השר אלקין, המשמש גם כשר לעיניני ירושלים. גורמים נוספים שהתגייסו למשימה, הרשות לפיתוח ירושלים והעיריה שם כמובן. כל אלה פנו לראש הממשלה ולמשרד התקשורת בבקשה להשאיר את המשרדים בבירה.  בתקופה זו נבחנו מס’ חלופות ולבסוף הוחלט על הגן הטכנולוגי בהר החוצבים. אולי בפעם הבאה יהיה למודיעין קצת יותר מזל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות