חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

האירוע המרכזי ליום האישה הבינלאומי 2016

 

לאורך כל החודש האחרון מתקיימים בעיר אירועים לכבוד יום האישה הבינלאומי, כגון חלוקת שי וגלויות לנשות העיר על ידי חברות הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי עם תלמידות בתי הספר התיכוניים, אירועים, הרצאות, הופעות ועוד, כאשר בשבוע שעבר נערך האירוע המרכזי לציון יום זה, באולם עינן שבקניון עזריאלי.

 

במסגרת האירוע התקיים יריד נשים יוצרות השני. יריד זה ממשיך את המסורת שהחלה בשנה שעברה על פי החלטת הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי ובשיתוף צוות המרכז הרב תחומי. 30 נשים אמניות מהעיר, בכל הגילים, השתתפו ביריד והציגו את מרכולתן לציבור במטרה לעודד יצירה נשית. מבואת אולם עינן הייתה מלאה עד אפס מקום ולאורך כל זמן היריד נהנו מאות תושבי העיר שהגיעו מתזמורת תלמידות אולפנת "אורות מודיעין" המדהימות שניגנו ממיטב היצירות הישראליות ומכיבוד עשיר. ראש העיר, חיים ביבס, שהגיע לברך את באי היריד שיבח את ההיענות הגדולה של תושבי העיר ואת פועלן המבורך של הנשים היוצרות במודיעין מכבים רעות.

לאחר היריד התקיים באולם המופע המרכזי "קומי תהיי". המופע גולל בצחוק ובבכי את סיפוריהן האישיים של חמש נשים מהשורה, שהחליטו לקום ולעשות את השינוי בחייהן. בהתרגשות גדולה הצליחו חברות המופע לשלהב את הקהל להשתתפות פעילה.

חברת המועצה ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון, מגדרי הילה שי וזאן, אמרה לנוכחים בדבריה: "ביום האישה הזה אני מתפללת שכל אישה ואישה תכיר ביכולתה לעשות כל מה שהיא רק רוצה וחולמת עליו מבלי להיכנע לתכתיבים הפטריארכליים שבעולמנו. לצערנו גם בשנת 2016 המילים ’כמו אישה’ מקבלים לעיתים קונוטציה רכרוכית ושלילית. דווקא בעיר מתקדמת כמו מודיעין, בה נשים מצליחות כל כך בכל התחומים, בבית ובעסקים, עלינו לנצל את כישורינו ולהראות בגאון שביכולתנו לעשות הכל יחד ועל הצד הטוב ביותר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות