חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

חפש את המטמון – צעדת מורשת מודיעין

 

ביום שישי 15.4.2016 ייצא לדרך אירוע ”חפש את המטמון”, אירוע השיא של ה”חוויה המודיעינית”, פרויקט סיורי טבע, מורשת והיסטוריה שמקיימות העירייה והחברה להגנת הטבע

 

ביום שישי 15.4.2016 ייצא לדרך אירוע "חפש את המטמון", אירוע השיא של ה"חוויה המודיעינית", פרויקט סיורי טבע, מורשת והיסטוריה שמקיימות העירייה והחברה להגנת הטבע. כזכור, לאור בקשת תושבי העיר שומרי השבת שביקשו לקיים צעדה במתכונת דומה לזו הנערכת מידי שנה בחנוכה החליטה העירייה באמצעות מחלקת הספורט העירונית ובשיתוף עם החברה להגנת הטבע רשות העתיקות לקיים את הצעדה ביום שישי 15.4.2016 בבוקר. הצעדה תהיה בסימן מורשת מודיעין ותכלול פעילויות בשני אתרי מורשת של העיר, גבעת הברושים וגבעת התיתורה.

הצעדה, אותה יזמה וועדת תיירות ושימור אתרים בראשות חבר המועצה שמעון גואטה, והיא חלק מתכנית האב לתיירות ומורשת תתקיים במהלך חופשת הלימודים לפני חג הפסח והיא מיועדת למשפחות לקטנים ולגדולים כאחד שמוזמנים להפנינג של טבע, מורשת והיסטוריה. המשתתפים באירוע ייקחו חלק במשחק ’חפש את המטמון’. כל משפחה תקבל בתחילת הצעדה דרכון שילווה את פעילותה במהלך הצעדה.

סיפור המסגרת של אירוע הוא על משפחה יהודית בימי בית שני הנערכת לעלייה לרגל לירושלים. על מנת להיות מצוידת כראוי המשפחה צריכה לעבור במספר תחנות, אשר יוצבו בגבעת הברושים וגבעת התיתורה ולהחתים את הדרכון. בני המשפחה ישתתפו בפעילויות שונות בדרכם לנקודת הסיום בגבעת התיתורה. בסיום הצעדה יקבל כל צועד מדלית השתתפות ויחולק מטמון לכל ילד.

תחילת הפעילות תהיה בספורטק שבשדרות מנחם בגין. בספורטק יקבלו המשתתפים את הדרכון ויצאו לדרך, לגבעת הברושים שם יחכו להם נציגי רשות העתיקות והחברה להגנת הטבע לאחר שיושלמו הפעילות באתר יוכלו המשתתפים להמשיך לגבעת התיתורה להמשך ההכנות לקראת העלייה לירושלים.

מהעירייה ועמותת סחלבים נמסר כי תחילת האירוע והרישום יתקיימו מהשעה שמונה בבוקר עד עשר כאשר הפעילות עצמה תהיה עד לשעה שתיים בצהריים. עלות ההשתתפות בצעדה היא 20 שקלים לצועד מעל גיל 3 ועד ל-60 שקלים למשפחה כאשר בדומה לצעדת מודיעין גם כאן המשתתפים מוזמנים להוריד קופון הנחה משפחתי באתר עמותת סחלבים. עוד נמסר כי העירייה וסחלבים יפעילו שירותי הסעות מהתיתורה למגרשי החנייה בספורטק.

חבר המועצה ומחזיק תיק שימור אתרים ותיירות, שמעון גואטה: "בשנה החולפת החלה העירייה בשיתוף החברה להגנת הטבע  אנחנו מזמינים את תושבי העיר לפתוח במסורת חדשה של צעדת מורשת מודיעין כאשר מועד זה נקבע בקפידה על מנת לאפשר גם לתושבי העיר שומרי השבת לקחת בה חלק. אני מזמין את התושבים חובבי הטבע שלנו לבוא ולהכיר מקרוב "וברגליים" את הטבע הנפלא שעוטף אותנו לקיים פעילות ספורטיבית ובריאה  בחברותא עם המשפחה , שכנים ועם  שאר התושבים הנהדרים בקהילה שלנו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות