חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

18 אלף איש השתתפו בחגיגת העדלאידע 2016

 

כ-18 אלף צופים השתתפו ביום שישי האחרון בעדלאידע ה-16 של מודיעין מכבים רעות, האירוע הצבעוני והמשמח ביותר של השנה, והאירוע הפותח של חגיגות 20 השנה העירוניות.

 

 

העדלאידע כללה תהלוכה ססגונית ומרהיבה לאורך רחוב עמק החולה, בהשתתפות תלמידי שכבות ד’ מכל בתי הספר בעיר, שהתחפשו ברוח מסיבת יום ההולדת ה-20 של העיר.

בין היתר ניתן היה לראות את התלמידים מחופשים לבלונים, למתנות, לממתקים, לכלי נגינה ועוד, והכל בצבעוניות חגיגית ובאווירת חג שמחה ומשמחת. כמיטב המסורת, בראש התהלוכה צעד ראש העיר, חיים ביבס, ביחד עם נבחרי הציבור וחברי מועצת הנוער העירונית. לאחריהם צעדו הליצנים של מחלקת הנוער והצעירים וחלק מילדי החוגים של עמותת סחלבים, קבוצות אקרובטיקה, מחול וג’אז, תנועות הנוער, ילדי אקי"ם, ילדי איל"ן, הולכי קביים, לוליינים ומייצגים מרהיבים נוספים, שהלהיבו את הצופים, ילדים ומבוגרים כאחד.

בנוסף, בידרו את הצופים שתי דמויות "מודי" שצעדו גם הן בתהלוכה. בנוסף למתחמי הפעילויות שהיו פתוחים לקהל הרחב וכללו: מתנפחים, הפעלות לילדים ואטרקציות שונות, הייתה גם סדנת בלונים מיוחדת, שבמהלכה יצרו הילדים את סמל חגיגות 20 שנה לעיר. בסיום התהלוכה נהנו ילדי העיר מהופעה של כוכבת הילדים הגדולה מיקי, שעשתה מופע בידור מוסיקלי מרהיב, בו שרה את שיריה המוכרים מהופעותיה ומתוכניות הטלוויזיה שלה. הילדים המחופשים והנרגשים נהנו מאוד מהמופע והצטרפו אליה בשירה.

חגיגות הפורים יימשכו גם בחופשת פורים. ביום שישי 25.3.2016, שושן פורים, בין השעות 10:00 – 14:00 תתקיים בפארק הדגים פעילות לילדים הכוללת את המופע "אין כמוטי" – מופע מוסיקלי, מצחיק וסוחף לכל המשפחה, ואת "שכונת הופ"- מופע חוויתי, מצחיק ומיוחד עם החברים מערוץ הופ: דר’ רון, תותי, רון חידון, אביגיל והפוני שלי. בנוסף, על הדשא יתקיים הפנינג שיכלול סדנאות יצירה, ליצנים, מאפרות, מתנפחים ועוד. האירוע ללא תשלום. במקום יוצבו דוכני מזון בתשלום, לרווחת התושבים.

ראש העיר חיים ביבס: "כמות המשתתפים והאווירה המצוינת שוב הוכיחו שאצלנו בעיר מתקיימת עדלאידע מהיפות בישראל. סוד הקסם של האירוע שהוא מבוסס על בתי הספר, ההורים והמורים שמאחדים את כל הכוחות המקומיים להנאת אלפי התושבים שבאו ונהנו ממופע מרהיב. אני רוצה להודות לכל מי שסייע להצלחת העדלאידע ובראשם לאגף תרבות ואירועים, מחלקת הביטחון ואגף שפ"ע."

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "זכינו לעדלאידע ברמה גבוהה השנה עם קהל רב, בחגיגת יום הולדת לעיר כמו שצריכה להיות. מגיעה תודה גדולה לכל עובדי העירייה ובראשם האגף לתרבות ואירועים שעבדו מסביב לשעון להצלחת האירוע. זהו רק האירוע הראשון מתוך סדרת אירועים לאורך השנה בהם נציין את יום ההולדת ה-20 של העיר, אך אין ספק שמדובר בפתיחה מוצלחת ומרשימה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות