חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שעליכם לדעת על ניקיון ביתכם

 

מעבר לניקיון בתים שגרתי יש עוד כמה סיבות טובות מאוד שהופכות את שירותי הניקיון של חברות ניקיון מקצועיות לפופולאריים בקרב משקי הבית הפרטיים, ובמיוחד בקרב בתים פרטיים במודיעין

 

אחד מהשירותים הכי נצרכים בניהול משק של בית פרטי או דירת מגורים, זה השירות של חברות ניקיון. בואו נודה על האמת - אף אחד מאתנו לא ממש אוהב לנקות את הבית, וכאשר יש לכם ילדים ועבודה המטלה של ניקיון הבית הופכת לקשה ומתסכלת עוד יותר. ניקיון בתים זו עבודה פיזית וסיזיפית, היא מצריכה המון אנרגיות וכוח נפשי וכמובן שגם כוח פיזי. גם אם אתם מקפידים לשמור על בית נקי ומסודר במהלך שגרת היום יום, בכל מקרה יגיע הרגע שבו הבית דורש טיפול ניקיון יסודי, במיוחד אם מדובר בבית עם ילדים.

מעבר לניקיון בתים שגרתי יש עוד כמה סיבות טובות מאוד שהופכות את שירותי הניקיון של חברות ניקיון מקצועיות לפופולאריים בקרב משקי הבית הפרטיים, ובמיוחד בקרב בתים פרטיים במודיעין. חברת ניקיון לא תעניק לכם רק ניקיון בית יסודי, מהסוג שאתם מסוגלים לבצע לבד אם החלטתם לגייס את הכוחות הנדרשים לכך, חברת ניקיון בתים יכולה לספק לכם מגוון שירותי ניקיון לבית בשימוש של ציוד מקצועי שיביא לתוצאות ניקיון שלעולם לא הייתם מצליחים לבצע בכוחות עצמכם!

בין מגוון השירותים שתוכלו למצוא אצל חברות ניקיון במודיעין, ישנם שירותי ניקיון שעונים על צרכים ספציפיים, כגון: ניקיון אחרי שיפוץ או טיפול בהצפות ונזקי מים, ויש גם שירותי ניקיון שנוגעים בטיפול מיוחד לסוג ספציפי של משטחים, כגון: פוליש לרצפה או ניקיון שטיחים וריפודים. את שירותי הניקיון הללו חברות ניקיון לא מבצעות עם סמרטוט ואקונומיקה, כפי שאתם הייתם עושים, הן מבצעות את העבודה באמצעות מכונות ומכשירים מקצועיים, שמיועדים למתן שירותי ניקיון מסוג זה ומותאמים לביצוע העבודה ברמה גבוהה והגעה לתוצאות ניקיון מרשימות במיוחד.

פנינו לחברת "דוקטור פוליש" על מנת להבין קצת יותר את כל הנושא של חברות ניקיון במודיעין ואת סוגי השירותים השונים שהן מעניקות לבעלי בתים פרטיים במודיעין, כך תוכלו ללמוד את החומר לפני שאתם מתקשרים להזמין שירותי ניקיון אצל חברת ניקיון במודיעין, וכך תוכלו להתמקח ולהזמין את העסקה הכי טובה עם המחיר הכי משתלם עבור ניקיון בתים במודיעין.

  • לפניכם תקציר המידע שחברת דוקטור פוליש סיפקה לנו 

 

ניקיון בתים אחרי שיפוץ

חברת דוקטור פוליש מציינת שהמצב הכי קריטי בו כדאי להזמין חברת ניקיון במודיעין ואפילו לא לנסות לנקות את הבית לבד, זה במקרים של ניקיון בתים אחרי שיפוץ. הסיבה שלאחר שיפוץ כדאי לפנות לקבלת שירותי ניקיון אצל חברות ניקיון מקצועיות ולא לנסות לנקות לבד, היא שלאור הניסיון רב השנים של דוקטור פוליש הם נוכחו לגלות כי אנשים רבים פונים לקבלת שירות אצל חברת הניקיון שלהם לאחר שכבר ניסו לנקות את הבית לאחר השיפוץ לבד, ולמרבה הצער גרמו נזק לרכוש שלהם בבית המשופץ תוך כדי הניסיון לבצע ניקיון אחרי שיפוץ בצורה יסודית וטובה.

שיפוץ בתים זהו תהליך שכרוך בעבודה עם חומרים לא סטנדרטיים והניקיון של שאריות החומרים מהשיפוץ חייב להיעשות עם מכשירים מקצועיים שמיועדים לכך, אחרת הסיכוי שתגרמו לנזק גדול מאוד. כתמים של צבע יבש על מרצפות חדשות יגרום בקלות רבה לשריטות ואולי אפילו לסדקים ברצפה. שאריות של טייח וסיד בתוך מסילות החלון של הבית, יגרום לחלון לחרוק וימנע ממנו להיסגר ולהיפתח בצורה חלקה כמו שהוא אמור.

דוקטור פוליש טוענים שמספיק גרגיר אחד של חומר יבש שנשאר מהשיפוץ על הרצפה, כדי שסגירת דלת בבית תגרום לו לשרוט את הרצפה באופן כזה שמחייב ליטוש על מנת להעלים את השריטה מהמרצפות. ניקיון בתים אחרי שיפוץ זו עבודה שכדאי מאוד שאנשי מקצוע מיומנים יבצעו אותה, עם הציוד הטכני המקצועי שנדרש לביצוע העבודה באופן נכון.

 

פוליש לרצפה של הבית

שירות נוסף שהפך פופולארי מאוד בקרב בעלי דירות או בתים פרטיים במודיעין, הוא שירות פוליש לרצפה וחידוש מרצפות באמצעות ליטוש אבן. יש בעלי בתים שמנצלים את הזמן של שיפוץ הבית כדי להזמין פוליש אחרי שיפוץ, כך תוכלו להעניק לבית המשופץ את הפיניש הנכון ולגרום לעבודת השיפוץ שעשיתם לבלוט ולקבל נוכחות באופן מקסימאלי, אך שירותי פוליש לרצפה הם לא דבר שצריך לעשות רק לאחר שיפוץ הבית, מדובר בשירות די קל ומהיר שניתן להזמין גם במהלך שגרת החיים הרגילה ועל ידי הפוליש להעניק לריצוף של הבית מראה חדש ומבריק במיוחד.

פוליש לרצפה נעשה באמצעות מכונת פוליש מיוחדת. ניתן לבצע במכונה מספר פעולות שונות, על ידי שימוש בסוגי סקוטץ’ שונים, שחייבים להתאים לסוג הפעולה הנעשית במכונה, סוג חומרי הפוליש שבהם משתמשים, וכמובן גם לסוג המרצפות בבית שלכם. פוליש ווקס יצפה את מרצפות הבית בשכבת ווקס, שעווה, וכך יעניק לרצפה מראה מבריק ויגן עליה מנזקים ובלאי שהזמן גורם. פוליש קריסטלי נעשה על ידי החדרת שבבי קריסטל זעירים אל תוך השכבה החיצונית של הריצוף, פעולה שמצריכה שימוש בחומרים כימיים ומכונת פוליש מקצועית, אחרת חברת ניקיון לא מנוסה עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך ברצפה של הבית.

ישנם עוד סוגים של פוליש לרצפה, וניתן גם לבצע פוליש לשיש או לסוגי מרצפות רבים נוספים, אך ברגע שאתם מחפשים חברת ניקיון במודיעין על מנת להזמין שירות של פוליש לרצפה – חשוב מאוד שתבחרו חברת ניקיון מומלצת ומנוסה, כזו שיש לצוות הפועלים שלה ניסיון רב בתחום ומכונות פוליש מתקדמות וחדישות. כיום כל חברת ניקיון מציעה שירותים של פוליש לרצפה, אך יש לא מעט חברות ניקיון שאין להן מספיק ידע, ציוד חדיש וניסיון, כדי לספק לכם פוליש לרצפה איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן רב מהרגע בו הם ביצעו את העבודה.

 

שירותי ניקיון נוספים ובדיקת מחירים

חברות ניקיון בתים מעניקות עוד מגוון רחב של שירותי ניקיון, בניהם תוכלו למצוא ניקיון שטיחים וריפודים, ניקיון דירות חדשות לפני מעבר דירה, ליטוש אבן וחידוש מרצפות ישנות של חדרי מדרגות בבניין מגורים משותף או בחצר של בית פרטי, ניקוי חלונות, ועוד שירותי ניקיון רבים נוספים. איכות השירותים שתקבלו מאותן חברות ניקיון יקבע על פי הניסיון והמיומנות של הצוות, וכמובן גם על ידי סוג הציוד והמכונות שמשמשות את חברת הניקיון לביצוע העבודה. מאחר ואתם לא מומחים בתחום, ואין לכם שום סיכוי לדעת האם אותה חברת ניקיון במודיעין מציעה לכם שירות מקצועי ואמין או שמא מדובר בשירות חובבני שעדיף להימנע ממנו, המדד שלכם לקביעת איכות השירות יכול להיעשות על ידי מחיר השירות שהן מציעות.

 

הכלל הראשון והחשוב ביותר למדד מחיר חברת ניקיון לבית, זה שמחיר זול מידי לרוב מעיד על שירות זול ולא איכותי. ישנו קו די ברור שעל פיו עובדות חברות ניקיון בתים ולפיו הן קובעות מחיר שירותי ניקיון לבית. המחיר נקבע על פי כמות הצוות שהחברה נדרשת לשלוח אליכם לביצוע העבודה, סוג חומרי הניקיון שאמורים לשמש את הצוות בעת ביצוע העבודה, וסוג המכונות בהם נדרש להשתמש על מנת לבצע את עבודת הניקיון. חברת ניקיון במודיעין שתציע לכם מחיר שירותי ניקיון בתים זול, כנראה תשתמש בחומרי ניקיון לא איכותיים או בתחליפים זולים, או שתשלח לכם כמות פועלים קטנה מידי והרי שזה ישפיע באופן ישיר

על איכות ביצוע העבודה, או שיש ברשותה ציוד ישן וזול שוודאי לא יצליח לספק תוצאות ניקיון איכותיות ומקצועיות מספיק.

מחיר חברת ניקיון ייקבע בחישוב לפי מטר מרובע, כאשר מדובר בניקוי משטחים כגון ריצוף, אך גם למצב הבית לפני ביצוע הניקיון יש תפקיד חשוב שמשפיע על מחיר הניקיון שיוצע לכם על ידי חברות ניקיון. אם תבקשו להזמין פוליש לרצפה אך הבית שלכם מלא ברהיטים, חברת הניקיון תיקח בחשבון את הזמן שיידרש לפועלים על מנת להזיז את הרהיטים כדי להגיע לכל

החלקים של מרצפות הבית, דבר שמיד יעלה את מחיר הניקיון. אם הבית שלכם עבר שיפוץ והפועלים שעשו את השיפוץ לא עבדו בצורה מסודרת ושמרו על ניקיון בסיסי בעת ביצוע השיפוץ, מן הסתם לחברת הניקיון יידרש יותר זמן על מנת לנקות את הבית ודבר זה יעלה את מחיר העבודה ביחס ישיר
.

מאחר וישנם מקרים רבים שלקוחות מקבלים מחיר לניקיון בתים זול, אך בעת הגעת הצוות לבית הם יופתעו לגלות תעריף

יקר יותר ממה שהוצע להם בזמן הזמנת העבודה, כדאי מאוד שתהיו ברורים ככל האפשר מול חברת הניקיון, ואם צריך תשלחו לה תמונות ואולי אפילו תזמינו נציג מטעמה לראות במה מדובר כדי לתת לכם מחיר שירותי ניקיון בתים מדויק ללא הפתעות בעת הגעת הצוות לביצוע העבודה. בכל מה שקשור לקבלת מחיר ניקיון בתים במודיעין, כדאי להיות מאוד ברורים ולא לחכות לרגע האחרון בו תופתעו לגלות מחירי ניקיון יקרים הרבה יותר ממה שהוצע לכם בהתחלה, ברוב המקרים בצדק, מאחר ופרטי העבודה לא הוצגו לחברת הניקיון.

למידע נוסף ויצירת קשר עם סניף דוקטור פוליש במודיעין, לחצו כאן – חברת ניקיון במודיעין

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות