חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סקר בחירת סלוגן לקמפיין בנושא צואת כלבים

 

כמו בכל שנה, בשנים האחרונות, גם השנה תקיים העירייה, בהובלת אגף שפ”ע שיפור פני העיר, קמפיין שנועד לצמצם את התופעה של תושבים אשר אינם אוספים את צואת כלביהם ברחובות ובשטחים הציבוריים ואת תופעת הכלבים המשוטטים.

 

 

קמפיין זה שנערך בשנים האחרונות תחת הכותרת "תשאירו נקי" שתרם להגברת המודעות וצמצום התופעה, הוא רק חלק מהפעולות שעושים באגף שפ"ע לקידום הנושא. במקביל יגביר האגף את האכיפה נגד תושבים, שאינם אוספים את צרכי כלביהם ברחובות ובשטחים הציבוריים באמצעות מחלקותיו השונות: המחלקה הווטרינרית, הפיקוח העירוני, תברואה, היחידה הסביבתית ומחלקת גנים ונוף. כמו כן, תיעשה בבתי הספר פעילות הסברתית בנושא.

כידוע, ע"פ חוק העזר העירוני לשמירת איכות הסביבה ומניעת מפגעים, כל בעלי הכלבים מחויבים לאסוף את צואת כלבם. הקנס הקבוע בחוק עומד על 475 שקלים והוא יינתן לכל מי שייתפס עובר על החוק.

לפני מספר שבועות הזמין אגף שפ"ע את תלמידי העיר לנסח סלוגן ולוגו שיתאימו להוביל את הקמפיין שיתנוסס ברחבי העיר. בעקבות זאת הגיעו לאגף שפ"ע עשרות הצעות מתושבים מכל הגילאים החל מילדי הגנים ועד לתושבי העיר בני הגיל השלישי. לאחר בחינת כל הסלוגנים שהוגשו, נבחרו חמישה סלוגנים, שיועלו במהלך השבוע לאתר העירייה לבחירת התושבים. הסלוגנים שנבחרו הם: "קחו אחריות על הכלב שלכם" (תומר עייאש, בי"ס דרכי יהודה), "קח שקית לכל תקרית" (שקד כץ, בי"ס משואת נריה), "זה לא יעלם אם תתעלם" (נוי פרנקו, בי"ס אלונים), "לא אספת? לכלכת!" (מיכאל דר, בי"ס אלונים) ו"עד שהוא ילמד לנקות... האחריות היא עליך" (מיקה לוי, בי"ס עידנים).

כדי להצביע לסלוגן המועדף, מוזמנים התושבים להיכנס לאתר העירייה בכתובת: www.modiin.muni.il , להיכנס ללשונית "העיר שלי" ולסמן את הגרסה המועדפת עליהם. הסלוגן הטוב ביותר ינצח, כאשר מה שהכי חשוב זה שהעיר תהיה נקייה יותר.

 חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה, ורד גל-בחרי: "איכות הסביבה ואיכות החיים שלנו כתושבים, נגזרת גם מהרגלי השמירה של התושבים על הסביבה, לכן התפקיד שלנו להמשיך ולהתריע גם השנה על פעילות לא תקינה, בתקווה כי המודעות בקרב התושבים תייתר את השימוש באכיפה. גם ההיענות הגדולה לבחירת הסלוגן מצביעה על חשיבות הנושא. אני מברכת את אגף שפ"ע בניהולו של חיים בלאיש וכל מחלקותיו על ההירתמות לקמפיין, בשאיפה שמטרת הקמפיין תושג."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות