חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קירוי מגרש הספורט של בית חינוך כרמים

 

בימים אלו הושלמו העבודות לקירוי מגרש הספורט של בית החינוך ”כרמים”. קירוי המגרש, שגודלו כ-850 מ”ר, מכסה את המגרש ואת הטריבונות, שהוקמו אף הן כחלק מתהליך שדרוג מגרש הספורט של בית הספר, והן מיועדות לכמות של כ-100 איש.

 

 השלמת הקירוי מאפשרת לקהילת כרמים להפוך את המגרש למקום התכנסות בשעות הלימודים ולאחריהן, לרבות שעות הערב, וזאת לאור העובדה כי בעבודות אלה נכללו גם עבודות להתקנת גופי תאורה שמאפשרים שימוש במגרש גם בשעות החשכה.

הקירוי בכרמים נעשה בדומה לזה של מגרש הספורט של בית ספר "ניצנים", והוא יאפשר לתלמידים שעות פעילות רבות יותר במגרש החיצוני וייתן מענה גם בימי הקיץ.

במקביל, העירייה נמצאת לקראת סיום העבודות להקמת אולם ספורט בבית הספר אבני חן והוא אמור להיות מוכן כבר בשבועות הקרובים. בנוסף, בימים אלה נמצאות העבודות להקמת אולמות ספורט בבתי הספר הדמוקרטי, אריאל והאולפנה בשלבים מתקדמים והם אמורים להיות מוכנים בתחילת שנת הלימודים, תשע"ז.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק בינוי והנדסה, מיכאל חרל"פ: "המטרה שלנו היא להשלים את בניית אולמות הספורט בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים. אנו עובדים על הנושא באינטנסיביות רבה וגאים שעוד בתי ספר יוכלו להנות מאולמות ספורט. נמשיך לעקוב עד לגמר הבנייה של האולמות בבתי הספר: דמוקרטי, אריאל והאולפנה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות