חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אלימות ילדים: קרב בושידו במקום כדורגל

 

שחקני הכדורגל של עירוני מודיעין המשתתפים בליגת ילדים ב’ מרכז למדו אתמול יום שבת על בשרם כי כדורגל הוא לא תמיד משחק הוגן. האורחים מרמת גן לא היססו להתפרע ולכסח בכל מחיר והתוצאה פצועים רבים בקרב ילדי מודיעין ושניים שאף נזקקו לטיפול רפואי

 

חוויה קשה ציפתה אתמול (שבת) לשחקני הכדורגל הצעירים של מודיעין המשחקים במסגרת ליגת ילדים ב’ מרכז. רבים משחקני מודיעין סיימו את המשחק נגד רמת גן כשהם פצועים וחבולים, כולל שני שחקנים שפונו למוקד רפואי לבדיקה וטיפול.

מאמן הקבוצה אסי בן הרוש אמר לנו: "אלו אירועים שלא מתקבלים על הדעת בעולם הכדורגל. אני מאמן כדורגל כבר שמונה שנים ומה שהיה שם זה דבר שמעולם לא ראיתי על המגרשים בעיקר לא אצל ילדים. למשל, חלוץ שרץ לכיוון השער קיבל בעיטה ברגל במתכוון כדי שלא יוכל להגיע לשער, ושחקן נוסף ראה ששחקן שלנו עובר אותו ואז הוא נתן לו מרפק לגב כדי שיפול. כל אדם שהיה שם לא האמין למה שהוא רואה. הם לא נרתעו מלכסח לילדים שלנו את הצורה. זה לא היה כדורגל זה היה בושידו".

בעקבות האירועים על המגרש, המוגדרים על ידי אחת האימהות כקשים, חסרי תקדים וחריגים, היא מתכוונת לשגר היום, בשיתוף מאמן הקבוצה, מכתב תלונה חריף להתאחדות לכדורגל במגמה להעניש את הקבוצה האורחת מרמת גן ולמנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.

במכתב נאמר בין היתר: "משחק הליגה שהתקיים היום בין ילדי קבוצת עירוני מודיעין לילדי קבוצת רמת גן היה אמור להיות משחק שגרתי, אולם מהר מאוד התברר שמשחק זה רחוק מאוד מלהיות שגרתי. אמנם שחקני מודיעין ידעו מראש שהפועל רמת גן נוהגת לשחק בצורה אגרסיבית, אך לא תיארו לעצמם ששיטת המשחק של רמת גן תהיה בנויה במידה רבה על עבירות ומשחק בלתי ספורטיבי. במהלך המשחק, הכשילו שחקני רמת גן פעם אחר פעם, בשיטתיות ובצורה לא ספורטיבית את שחקני מודיעין וזאת על מנת למנוע משחקני מודיעין להגיע למצבי הבקעה ותוך ניצול העובדה שבליגת ילדים ב’ אין כרטיסים צהובים ואדומים. לפי התוצאה שנראתה על המגרש, נדמה שההוראה שקיבלו שחקני רמת גן הייתה למנוע שער של מודיעין בכל מחיר".

בהמשך המכתב מפרטת האם המודאגת מספר מקרים בהם שחקני רמת גן עברו עבירות קשות, הכשילו, הפילו ופצעו את שחקני מודיעין במקרים רבים אף ללא כדור. לדבריה, אחד משחקני רמת גן סיים את המשחק עם עשר עבירות לפחות לאחר שבעט ברגלי שחקני מודיעין פעם אחר פעם ואף דרך על גבו של אחד השחקנים לאחר שהפיל אותו מאחורי גבו של השופט.  

עוד קובלת האם, כי בנוסף על ההתנהגות המכוערת והבלתי ספורטיבית לא פסקו שחקני רמת גן לקלל את שחקני מודיעין במהלך המשחק, וכל זאת במצב שהשופט חסר כלים להתמודד עם המשחק הלא ספורטיבי (כאמור, בליגות אלו אין כרטיסים צהובים ואדומים).

אין ספק, כי האלימות במקומותינו מתחילה בגיל יותר ויותר צעיר וכי צריך לטפל בכך לאלתר ולעשות לכך סוף. את תגובת ההתאחדות לכדורגל נפרסם, אם וכאשר תגיעה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות