חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הושלמו החיסונים לילדי מודיעין

 

מרבית התלמידים שהוזמנו להשלמת החיסונים בשבוע האחרון לא הגיעו. אחרי החופש ימשיכו חיסוני השגרה שינתנו על ידי האגודה לבריאות הציבור

 

מבצע השלמות החיסונים שהתקיים בשבוע האחרון במודיעין נועד לסיים את החיסונים של תלמידים שלא חוסנו במהלך השנתיים האחרונות. לשכת הבריאות המחוזית מסרה כי במודיעין הוזמנו להשלמת החיסונים כל הילדים שלא חוסנו בשנתיים האחרונות.

בדיקה בדיקה נוספת מול לשכת הבריאות המחוזית העלתה כי כל כל התלמידים שלא קיבלו חיסונים בשנתיים האחרונות קיבלו זימון אישי טלפוני להגיע להשלמת חיסונים. "הזומנו 481 תלמידים", נמסר מדוברות משרד הבריאות, "מתוכם לצערינו הגיעו 118 תלמידים להשלמות".

בנוסף הוזמנו 201 תלמידי כיתות א’ ו-ב’ מבית ספר ניצנים להשלמות חיסונים אך מתוכם הגיעו רק 126 תלמידים.

עם סיום השלמות החיסונים ימשכו חיסוני השגרה לאחר חופשת הפסח. אולם השירות יינתן על ידי האגודה לבריאות הציבור.

מדוברות משרד הבריאות מסבירים: "המחסור החמור באחיות נובע מצמצום מתמשך בתקציב להפעלת השרות, ובמקביל עלייה במספר התלמידים ובמספר בתי הספר. כיום, ועדת החריגים אינה מאפשרת קליטת עובדים חדשים במקום אחיות שפרשו. שירותי הבריאות לתלמיד יינתנו החל מ- 11.4 ע"י האגודה לבריאות הציבור".

"הבחירה באגודה נועדה להבטיח תוספת כסף לשרות עקב העובדה שהאגודה לבריאות הציבור הוא הגורם המעסיק את כלל אחיות בריאות הציבור. עובדי בריאות התלמיד מועסקים על ידי האגודה לבריאות הציבור במשך שנים רבות. משרד הבריאות קבע סטנדרטים להפעלת השירות ויפקח עליהם".

"שרותי בריאות הציבור והאגודה פועלים על מנת לאפשר העברה חלקה של השרות. הערכות תקציבית נלווית תאפשר להתאים את השרות עבור התלמידים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות