חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מיגל הרף נבחר ליו’’ר הנהגת ההורים העירונית

 

ברוב קולות נבחר מיגל הרף ליו"ר החדש של הנהגת ההורים העירונית במודיעין מכבים רעות. הרף לא מתכוון לשבת בשקט ובחירתו מבשרת על סגנון חדש

 

מיגל הרף, יו"ר הנהגת ההורים בבית ספר אופק, נבחר ביום שני השבוע, ליו"ר הנהגת ההורים העירונית של מודיעין מכבים רעות. יותר מהכל מסמלת בחירתו של הרף את הרצון של ההורים בסגנון לוחמני יותר בפעילותם מול העירייה.

מול הרף התמודד אורי שור, יו"ר הנהגת ההורים של בית ספר ניצנים שגם הוא הבטיח להביא שינוי בסדר היום של ההורים.

ההצבעה נערכה בישיבת הנהגת ההורים העירונית אליה הגיעו רק 16 בעלי זכות בחירה מתוך 28 נציגי בתי הספר. עם תום ספירת הקולות התברר כי רוב של 14 נציגי הורים בחרו בהרף.

הרף אב לארבעה ילדים, מתוכם שניים במערכת החינוך העירונית, כיהן בשנתיים האחרונות כסגנו של כץ בהנהגת ההורים העירונית.

כפנסיונר של בנק לאומי, מקדיש הרף את זמנו בשנים האחרונות להתנדבות לא רק במסגרת הנהגת ההורים אלא גם במסגרת המשמר האזרחי וכנציג פעיל בוועדת התחבורה ובטיחות בדרכים.

בנוסף למאבקים ויוזמות אותם הוביל בהנהגת ההורים העירונית בין היתר דרישה להחזרת החיסונים לבתי הספר בעיר ומאבק להגברת הבטיחות בכבישים ליד בתי הספר, הצטרף הרף גם למאבקים הציבוריים נגד האנטנות הסלולריות בעבר וכיום נגד המשדרים האלחוטיים במוני המים.

"יש הרבה נושאים חשובים שצריכים לטפל בהם", אומר הרף, "אנחנו בתור הנהגת ההורים הלובי החזק ביותר במודיעין. אנחנו מייצגים כ-90% מאוכלוסיית העיר ועדיין לא הצלחנו להפוך לגורם המשפיע. יש לנו עוד מה לעשות על מנת ליצור מודעות בעירייה. לא ייתכן שיקבלו החלטות עם נגיעה להורים ולילדים ואנחנו לא נהיה שותפים. הדרך עוד ארוכה".

היו"ר הפורש, יוסי כץ, שישאר חבר בהנהגת ההורים העירונית, אמר כי ימשיך לתרום ולסייע מניסיונו והידע הרב שצבר. כץ הודה לכל החברים על הפעילות המשותפת בשנתיים האחרונות.

כץ שנבחר לתפקיד לאחר איחוד הרשויות הביא סגנון חדש להנהגת ההורים שמושתת על שיתוף פעולה עם העירייה והזמנת בעלי תפקידים להרצות בישיבות ההנהגה. "רתמנו את העירייה לעשייה למרות שלפעמים יש ניגוד עניינים, התפקיד שלנו הוא לדחוף את העירייה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות