חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אומנות הצמחים במשתלת צומחים בכפר רות

 

משתלת "צומחים" מציגה בפסח את יצירות הצמחים המפוסלים של האמן אבי ישראלי, המדגים מה אפשר לעשות עם פיקוסים, קיקוסים והרבה יצירתיות

 

משתלת "הצומחים" בכפר רות תציג במהלך חופשת הפסח את יצירותיו של אמן הפיסול בצמחים אבי ישראלי, שמציג סדרת עבודות מצמחים ועציצים המוכרים בכל בית, ומופיעים בדוגמאות של צמות, קשירות, ליפופים, כיפופים, ספיראלות ופיסול אמנותי.

את העבודות הפיסול בצמחים של אבי ישראלי ניתן יהיה לראות במשתלת "הצומחים" בכפר רות במהלך כל חופשת חג הפסח בתערוכה שתהיה פתוחה לקהל הרחב, כשהעבודות אף מוצעות למכירה במקום. הבילוי מתאים לכל המשפחה.

עבודותיו של ישראלי מזכירות את אמנות הגינון היפנית של שתילי הבונסאי, אך מוסיפה להם אלמנטים פיסוליים של ממש, הכוללים שילוב של אבנים, צמחים מחוררים וטכניקות ליפוף ייחודיות, היוצרות תצורה בלתי שגרתית לצמחי הקיסוס והפיקוסים - ומוסיפות פרשנות אישית לכל אחת מיצירות הטבע.

את הרומן של אבי ישראלי עם אמנות הפיסול בצמחים הוא החל לפני 25 שנה, כאשר פרש מתחום ההנדסה התעשייתית והחליט לפתוח חממות לפיסול בצמחים. בשנים האחרונות מציג ישראלי מגוון טכניקות חדשות שהקנו לו שם בינלאומי, דוגמת ליפוף צמחים על גפנים בטכניקת הריתוך המוכרת, משחקים של אור וצל וגידול של צמחים "מפוסלים" במטרה להקנות לצמח תצורה חדשנית.

מחירי הצמחים המפוסלים נעים בין 13 ש"ח ועד 300 ש"ח.

משתלת "צומחים" - כפר רות.
שעות הפעילות: ימים א’-ה’ 08:00-18:00.
יום ו’- 08:00-15:00
לפרטים נוספים, טלפון: 08-9749744.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות