חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל: הפסד נוסף למכבים-רעות

 

40 צופים חזו בקרב התחתית שבו ארחה מכבי מכבים רעות שמתחת לקו האדום, את המדורגת מעליה בטבלה, מכבי ראש העין. קבוצת הגברים של מכבים רעות שומרת על לויאליות מרשימה לקבוצת הנשים המקומית. שתיהן יוכלו לחגוג יחד ירידת ליגה

 

פתיחת המשחק הייתה בשליטה של האורחים מראש העין. בניצוחם של שמחוביץ בכר ואלעד סביון הם עלו ליתרון 14:8. מנגד היה זה אלון קרדש שהחזיק את הקבוצה הביתית בתמונה עם שבע נקודות ברבע הראשון. רון סקיטל השווה ל 17:17, אבל שלשה של שמחוביץ, קבעה 22:17 לאורחים, בסוף הרבע הראשון.

שלשה נוספת של שמחוביץ וסל בצבע של סביון, השלימו ריצת 10:0 לאורחים, שעלו ל 27:17. מכבים רעות התבססה בהתקפה על שחר בירנדורף ורון סקיטל, וצימקה ל 31:26, אבל במחצית, ראש העין שוב ביתרון דו ספרתי – 45:35.

רבע שלישי – האיש החם של מכבים-רעות בפתיחת המחצית השנייה היה ארטיום קפול, שעשר נקודות שלו בחמש דקות הראשונות של הרבע, צימקו ל 55:48. חנן קרן, מאמנה של ראש העין, העלה מהספסל את שי אמבר והוא נטרל את קפול עד סוף הרבע. מנגד, גם לראש העין היה את האיש החם שלה בהתקפה – אלעד סביון. סביון קלע מבפנים ומבחוץ, שלט בריבאונד וסיים את הרבע עם אחת עשרה נקודות משלו. הרבע הסתיים ב 69:53 לראש העין.

רבע רביעי – חמש נקודות רצופות של סביון, העלו את האורחים ליתרון של 20 הפרש – 75:55. ארבעה שחקנים שונים של מכבים-רעות, ניסו לאבד את הכדור, עד שלבסוף אחד מהם הצליח... 79:62 לאורחים.

ואז, רגע לפני שבמכבים-רעות הצטיידו במפת הדרכים של ליגה א’, נזכרו שם בקבוצה שאפשר לשמור בהגנה וגם לקלוע.
רון סקיטל קלע שלשה, שלוש קליעות עונשין וצעד וחצי, ארטיום קפול, הוסיף ארבע משלו ומכבים רצה 14:0 והורידה ל 79:76, 2:35 לסיום. בשתי דקות הבאות, היו בעיקר קליעות עונשין ו 34 שנ’ לסיום, יוסי מזרחי השווה ל 84:84.

ראש העין יצאה להתקפה שגורל עונה שלמה עשוי לקום וליפול עליה. סביון נשאר פנוי בפינה ו"קבר" שלשה ענקית – 87:84 לאורחים, 15.5 שנ’ לסיום.

מכבים-רעות יצאה להתקפה אחרונה, והשופט שרק לעבירת תוקף. חמש שניות לסיום, שמחוביץ קלע שתיים נוספות מהקו, שהבטיחו ניצחון לאורחים 89:84.

קלעו לראש העין – אלעד סביון 31 נק’ + 12 ריב’, יוני שמחוביץ ונדב בכר 16 נק’ כל אחד, שי נחום 12 נק’, גל איתן 10 נק’, שי אמבר 3 נק’ ועדי פרץ, נקודה אחת.

קלעו למכבים-רעות - רון סקיטל 22 נק’ – 14 מהן ברבע האחרון, יוסי מזרחי 17 נק’ – 11 מהן ברבע האחרון, ארטיום קפול 14 נק’ – כולן במחצית השנייה + 5 ריב’, שחר בירנדורף 12 נק’, אלון קרדש 10 נק’ + 5 ריב, אריק אלמוג 4 נק’ , ג’ואי איבס 3 נק’, וגיא אלון 2 נק’. כן שותף – יוני נייגר.

לא פחת משש קבוצות נאבקות נגד הירידה, כשנותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה.

מכבים-רעות מדורגת אחרונה בטבלה ונותרו לה עוד שני קרבות תחתית מול אילת בחוץ ובאר טוביה בבית, אבל עוד לפני כן, משחק חוץ מול האלופה המיועדת, אליצור יבנה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות