חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מחזור ד’ כיבוי והצלה סיים הכשרתו

 

מחזור ד’ של "צופי אש" איילון סיים ביום שלישי את הכשרתו. מבין 24 הבוגרים גם בני נוער ממודיעין שמעתה ייקחו  חלק בפעילות כוחות הכיבוי וההצלה

 

24 בני נוער בהם גם פעילים ממודיעין, סיימו ביום שלישי את פרק הכשרתם בקורס "צופי אש" איילון. טכס הסיום נערך במבנה יחידת כיבוי והצלה איילון.

זהו המחזור הרביעי שמסיים את קורס הכיבוי וההצלה לנוער. הקורס נמשך 3 חדשים ובני הנוער נוטלים בן חלק במסגרת פרוייקט "מחוייבות אישית".

במסגרת זו רכשו הנערים והנערות את תורת הלחימה הבסיסית באש. למדו כיצד לעבוד עם ציוד חילוץ מיוחד, והחשוב מכל, עבודה משולבת עם צוותי הכבאים הבוגרים והמקצועיים.


מטרת ארגון צופי האש בראש ובראשונה הוא סיוע לכבאים בפעולות של הצלת נפש ,ורכוש ,השתלבות כנאמני בטיחות אש בבתי הספר בו הם לומדים,ובקהילה בה הם גרים. צופי האש נוטלים חלק בפעולות כיבוי ומשמשים לעזר רב לכוחות הכיבוי בתחנות.

מפקד שירותי כבאות איילון טפסר מאיר הראל יחד עם קציני התחנה מיחסים חשיבות רבה לתרומתם של בני הנוער (צופי אש), אשר באים בזמנם הפנוי ומגישים סיוע לכבאים בעת עבודת הקודש אשר עושים הכבאים יום יום , ומהווים חלק בלתי נפרד ממשפחת הכבאים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות