חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל: מור אלופי מחוז ירושלים לכיתות ט’

 

במשחק כדורסל על כרטיס העליה לגמר הארצי בליגת בתי הספר לכיתות ט’, גזרו השבוע כדורסלני מכבים-רעות את הרשת בניצחון על ביה"ס היובל ממבשרת ציון. מעתה הם נמצאים בליגה האמיתית 

 

הדרך – המוקדמות לאליפות מחוז ירושלים בכדורסל לכיתות ט’, החלו בחודש פברואר. מור מכבים-רעות גברה על ביה"ס ע"ש מרדכי גור ועלתה לבית רבע הגמר. שם, גברה הקבוצה 58:7 על סליסברג ו- 56:10 על הרטמן. בשלב חצי הגמר, גברה הקבוצה 55:51 על אורט מינקוף ועלתה למשחק הגמר המחוזי.

הגמר – משחק הגמר התקיים השבוע באולם הספורט בבוכמן. היריבה, היובל מבשרת ציון.
האולם היה מלא והייתה אווירת כדורסל מושלמת. חצי מהקהל היה ממבשרת וחצי מתיכון מור. היה עידוד קולני לאורך כל המשחק.

מחצית ראשונה – מור מכבים רעות פתחו עם: נבות סלבין, ברק צינמון, שי שפירא, אסף בר יוסף וניב עפרון. שחקני מבשרת הכתיבו קצב משחק איטי ושחקני מכבים-רעות, התקשו לפצח את ההגנה של האורחים וגם הזריקות מבחוץ – לא נכנסו. נבות סלבין, במשחק ענק, דאג להשאיר את מור בתמונה ובמחצית 29:28 למכבים-רעות.

רבע שלישי – מכבים-רעות עלתה בטירוף למגרש. הקבוצה שמרה מדהים, חטפה כדורים שהולידו סלים קלים בהתקפות מתפרצות ושלשות. הרבע הסתיים בתוצאה המדהימה 26:3 למכבים-רעות, שהוליכה 55:31, בסוף הרבע השלישי.

רבע רביעי – המשחק כבר הוכרע, אבל שחקני מכבים-רעות המשיכו לשטוף את המגרש וניצחו בסיום 77:43, לאחר שבמחצית הוליכו בנקודה אחת בלבד.

עוד שותפו במשחק: גון חלמיש, שי מקייס, ניב באהר, תומר שטרק, נמרוד סלומון, גל דייגי ודור טמבור. שני שחקנים ששיכים לסגל אך החמיצו את הגמר בגלל פציעה הם ארז מוסקוביץ ותומר קציר.

לחמישית הטורניר נבחרו שני שחקנים מהקבוצה :שי שפירא ונבות סלבין, שנבחר גם ל M.V.P. של משחק הגמר. לתגלית הטורניר נבחר גון חלמיש.

דבר המאמן – שמעון רודריגז, מאמנה של מור מכבים- רעות, סיכם את המשחק: "כל הקבוצה אחראית על הניצחון. כל השחקנים שיחקו טוב ומה שניצח לנו את המשחק זה ההגנה הקבוצתית והמשחק המצוין שכולם שיחקו. אם כולם לא היו משחקים טוב אזי לא היינו מנצחים".

מה הלאה? - הנבחרת עלתה לגמר הארצי שיערך במאי בחוף הכרמל. בגמר הארצי יתמודדו 12 נבחרות מכל הארץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות