חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

האמן דודו גרשטיין בבית הספר דורות

 

האמן דודו גרשטיין מחזק את הקשר עם מודיעין. בביקור בבית ספר דורות התרגש האמן כאשר נחשף לעבודות התלמידים

 

ביום שישי, נערך בבית ספר דורות יום שיא לסיכום השבוע המיוחד שנושאו "עם הפנים לקהילה". ליום הוזמן האמן דודו גרשטיין - אשר פסליו הם חלק מהעיצוב הסביבתי בערים שונות בארץ ובעולם, ובקרוב גם במודיעין.

האמן הוזמן במסגרת הנושא הנלמד של תרומת האמנים לקהילה, לאחר שנפגש עם שתי תלמידות מבית הספר לצורך עבודה באמנות, וגרם להשראה כה רבה בבית הספר, כך שהמורה לאמנות והתלמידים יצרו עבודות על פי דרך יצירתו.

דודו גרשטיין הגיע למפגש עם הילדים בו סיפר על דרך עבודתו והציג את עבודותיו המגוונות. גרשטיין לא הסתיר את התרגשותו כאשר נחשף לעבודות רבות של ילדי בית הספר אשר נעשו בהשראת עבודותיו.

העבודות כללו ציור על דיקט בגובה 2.5 מטר ובו אגרטלי פרחים צבעוניים צבועים בצבעים עזים ושמחים בדיוק כמו עבודותיו של האמן דודו גרשטיין המפארות ערים וגלריות ברחבי העולם. האמן התעכב ליד כל עבודה, שמע סקירה מפי הילדים והשמיע בפניהם חוות דעת מקצועית ומפרגנת ביותר.

גרשטיין התרגש מהתלהבותם של הילדים למצגת ואף גילה להם, כי הוא מתכוון להציב פסלים מיצירותיו בפארק עמק האלה במודיעין. מחיאות הכפיים הרבות להם זכה מתלמידי בית ספר "דורות" מלמדות על הקשר החם שנוצר. אכן זה היה מפגש מרגש לאמן, לתלמידים ולמארגני האירוע ובראשם המחנכת לאמנות שולי קול שיזמה את המפגש.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות