חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שחיה: סבטיה ושחף מצטיינים באליפות הארץ

 

באליפות ישראל בשחיה לגילאים הצעירים שהסתיימה בשבוע שעבר, דורגו שחייני פארק המים במקום הרביעי הכללי. הבנים דורגו במקום השלישי ואף זכו בגביע עבור הישג זה

 

אור סבטיה (13), עם 4 מדליות ותואר אלוף גילאים ב-200 מ’ גב, עם 2:25 דקות. ב-200 חתירה סיים אור שני עם 2:16.9 דקות וב-400 חתירה הוא סיים שלישי עם 4:46 דקות. המדליה הרביעית של אור הגיעה במשחה השליחים 4*50 מעורב, כאשר אור שחה גב, יהב שחף- חזה, אסף רביד- פרפר ויניב כרמון- חתירה. הארבעה זכו במדליית הארד לגילאי 13-14.

יהב שחף (14), זכה בשלוש מדליות משלו: 1:12.99 דקות ב-100 חזה. שיא אישי מצוין שהקנה לו את המקום השני לגילו. ב-200 חזה סיים יהב עם 2:39 דקות, גם כן במקום השני. המדליה השלישית, כאמור עבור מקום שלישי בשליחים 4*50 מעורב.

שיאים אישיים רבים נשברו במהלך התחרויות גם על ידי: אלון גונדא (11) שהשתתף לראשונה באליפות הגילאים וזכה במדלית ארד עבור תוצאתו ב-100 חזה 1:33 דקות ושיא אישי חדש.

נמרוד דניאלי (13), סגר תחרות מעולה עם תוצאה מצוינת ב-400 חתירה 5:01 דקות. שיפור של 16 (!) שניות לשיאו מלפני חודש.

בסיכום התחרויות אמרו מנהלי הקבוצה כי "הנבחרת הצעירה השנה חזקה בהרבה מהשנה שעברה. הבנים התברגו במקום השלישי הכללי וזכו בגביע על הישג זה. רוב השחיינים הצליחו לשפר את שיאיהם בצורה משמעותית, דבר שמראה על התקדמות אישית. וזהו הדבר החשוב ביותר בקרב שחיינים בגיל זה. השחיינים הצעירים יחלו כמעט מיד את העבודה לקראת עונת הקיץ, כשבסופה האליפות בבריכות ארוכות, בעוד כחמישה חודשים. שם אנו מקווים להמשיך ולהשתפר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות