חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מקבץ פלילים שבועי

 

תפיסת עבריין רכוש, אב שרב עם בנו בשל המחשב, נהג מתפרע שאותר בבית החולים וכמובן: שבחי"ם. תמצית השבוע הפלילי במודיעין

 

ערנות משתלמת
עבריין רכוש נתפס על ידי סייר המשטרה דודי טליאז לאחר נסיון פריצה לדירה בשכונת בוכמן. הפורץ נתפס לאחר שתושבת ערנית הזעיקה את המשטרה. העבריין, תושב צפון הארץ, הכחיש את המיוחס לו. מעצרו הוארך עד היום (ד’).

המחשב אשם
אב ובנו התקוטטו ביניהם בשבוע שעבר, באופן שגרם למשטרה להגיע ולהתערב. הקטטה ביניהם נסבה על השימוש במחשב הביתי. האב נחקר, נכלא, והובא בפני שופט. תיק החקירה הועבר לפרקליטות המרכז.

הנהג הבורח אותר באישפוז
מרדף משטרתי אחר רכב בורח , נערך על כביש 443 בסוף השבוע שעבר. נהג שלא ציית להוראות השוטרים לעצור לביקורת, פתח בנסיעה פראית וניסה לברוח מהמשטרה. במהלך בריחתו, עלה על מדרכה, נסע בנתיב נגדי, התנגש במספר מכוניות בדרכו ובכלל זה בניידת המשטרה. בסופו של דבר הצליח להעלם. אולם אותר בסיוע תחנות שכנות כשהוא מטופל ומאושפז בבית החולים.לנהג נפתחו שני תיקים: תעבורתי ופלילי.

ושוב: שבחי"ם ומסיעיהם
ובלי שבחי"ם ומסיעיהם, אי אפשר: 4 שבחי"ם נעצרו בשבוע שעבר ברכב שנעצר על ידי המשטרה. נהג הרכב, גנב את המכונית ממעבידו ו"חילטר" בהסעות פועלים כדי להרחיב את מעגל הכנסותיו. גם ביום ראשון ושני השבוע, נעצרו בשני ארועים נפרדים, שני מסיעי שבחי"ם. הם נתפסו במהלך פעילות ממוקדת בכבישים ראשיים, אתרי בניה ושכונות בעיר. כלי הרכב הושבתו למשך 30 יום והחשודים הובאו לבית המשפט עם כתבי אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות