חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול מארחים את נמרוד הראל

 

המובילים בריקוד בעיר מודיעין - זוז במחול מעלים מופע בלתי נתפס עם אומן האשליות נמרוד הראל. "לא כל מה שרואים על הבמה הוא באמת מה שקורה"

 

אחת התגובות המקובלות על מופעי זוז במחול היא "לא יאמן". השנה החליטו בלהקה המובילה בעיר מודיעין לקחת את התגובה צעד אחד קדימה ולהעלות מופע משותף עם אומן האשליות נמרוד הראל. המופע שיערך תחת הכותרת "בלתי נתפס", כשם תוכניתו המדהימה של הראל בערוץ 10, יתקיים ביום שלישי הבא (20.3) באולם שבקיבוץ כפר מנחם.

אומן האשליות נמרוד הראל ומציג תופעות מדהימות הקשורות למוח, לגוף, למה שביניהם ולמה שמעבר להם. תכניתו הפופולארית "בלתי נתפס" המשודרת בערוץ 10 בוחנת את גבולות הדמיון, האינטואיציה וכח ההשפעה להם מסוגל המוח האנושי ומטרתה לגרות את הצופה, ובעיקר להדהימו. השיטות בהן משתמש הראל במופעיו הינן רבות ומגוונות, כולן נרכשות (נמרוד הראל אינו מאמין ב"כוחות") ונעות מתחום הפסיכולוגיה ועד לתחום האילוזיה.

זוז במחול, הנחשבת לאחת מלהקות המחול המובילות בארץ מקיימת מזה מספר שנים את המופע השנתי המרכזי באולם שבקיבוץ כפר מנחם. האולם המקצועי, הנחשב לאחד הטובים בארץ, בשילוב התפאורה, מערכת ההגברה והתאורה המצועית מאפשר לרקדנים תנאים אופטימליים ההולמים את רמתם המקצועית הגבוהה. 1,000 מקומות הישיבה שבאולם מאפשרים לקהל לצפות בנוחות ברקדנים ממודיעין. בעבר כבר העלו רקדני זוז במחול מופע משותף עם הראל סקעת, וכעת הוחלט להעלות את המופע עם נמרוד הראל.

לדברי רואי כבירי, המנהל האומנותי של זוז במחול, המופע החד פעמי של זוז במחול ונמרוד הראל יעסוק אף הוא בבלתי נתפס ובפרספקטיבה של "לא כל מה שרואים הוא באמת מה שקורה".

"למעלה מ–130 רקדני הלהקות הבוגרות של זוז במחול יעלו מופע המורכב ממיטב הקטעים של הלהקות, בסגנונות השונים, וריקודים חדשים שחוברו במיוחד למופע. במהלך הקטעים השונים ישולבו קטעים ממופעו של נמרוד הראל", אומר כבירי.

המופע יתקיים ביום שלישי הבא בשעה 19:45 באולם שבקיבוץ כפר מנחם. כרטיסים במחיר 45 ש"ח ניתן להשיג במשרדי זוז במחול.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות