חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפסד צורב לכדורסלני מכבים רעות

 

מכבי רחובות, הממוקמת במקום האחרון בליגה הארצית, ניצחה אתמול (א’) את מכבי מכבים-רעות בכדורסל הממוקמת במקום ה-10, בתוצאה 82:71. קהל רב יחסית של כ-130 איש, נכח באולם שעפ"י רוב שומם למדי במשחקי הליגה המקומיים בכדורסל

 

במשחק ליגה בין מכבי מכבים-רעות למכבי רחובות הפסידה קבוצת מכבים רעות בתוצאה 82:71. המשחק נערך במסגרת המחזור ה-17 בליגה הארצית-דרום.

מכבים רעות הממוקמת במקום ה-10 בטבלה, אירחה אמש את האחרונה בטבלה-רחובות. למשחק יוחסה על ידי מאמני מכבים רעות חשיבות יתרה בשל מיקומה הנמוך של הקבוצה בטבלה וסכנת הירידה המרחפת עליה לקראת סוף המחזור שיהיה בעוד 5 משחקים.

מכבים-רעות פתחו את המשחק חלש מאוד ואיפשרו לכדורסלני רחובות לברוח כבר בסיום הרבע הראשון עם פער של 13 נקודות (25:12). גם הרבע השני לא הביא עימו את ההתאוששות המיוחלת ותוצאת המחצית היתה אף גבוהה יותר בהפרש בין שתי הקבוצות 18 נקודות עם תוצאה של 45:27.

למחצית השניה עלו שחקני מכבים-רעות מבולבלים עוד יותר. משחק הגנה חלש ולא ממוקד בצד חוסר יכולת להיכנס לתוך הקשת שהביאה החטאות רבות בשל זריקות קשות, העלה את ההפרש לשיא חדש של 25 נקודות בתום הרבע השלישי שהסתיים בתוצאה 45:27.

אילו היו שחקני מכבים-רעות משחקים ברבעים הראשונים, כפי ששיחקו ברבע האחרון, תוצאת המשחק היתה אחרת לחלוטין. הרבע הרביעי והאחרון היה מאבק מתמשך וחסר פשרות של מכבים-רעות, לצמצם את ההפרש. אבל למחוק 25 נקודות הפרש כשהשעון עובד נגדך, זה היה גדול מדי הפעם. בסיום המשחק זמזם הבאזר על התוצאה 82:71. מצבה של רחובות השתפר מעט ומצבה של מכבים רעות יגרום לקבוצה להיות במתח עד למשחק הליגה האחרון.

הקלע המצטיין של מכבים-רעות היה רון סקיטל (12) עם 25 נקודות. במכבי רחובות פביאן ליפרמן ומיכאל בדלוב עם 18 נקודות כל אחד. שפטו ידין רועי ודוד פור-שמעון. מול קהל של כ-130 צופים שעודדו בקולניות כל מהלך המשחק.

בין הרבע השלישי והרביעי נערכה תחרות קליעות בקרב ילדים שהוזמנו למשחק מקבוצות ליגת הילדים וליגת בתי הספר. כ-100 ילדים הגיעו יחד עם הוריהם והשתתפו בהגרלה. שניים עלו בהגרלה אולם אף לא אחד הצליח להכניס את הכדור לסל מקו האמצע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות