חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בית ספר ’’דורות’’ עם הפנים לקהילה

 

שבוע פעילות בנושא "עם הפנים לקהילה" נערך בבית ספר דורות. ביום השיא הגיעו לבית הספר עיוורים עם כלבי הנחיה. וגם תרומת המתמטיקאים 

 

בשבוע שעבר נערך בבית ספר "דורות" שבוע פעילות בנושא "עם הפנים לקהילה". זאת כחלק מפעילות בית הספר החושף את התלמידים לנושאים שונים, כחלק מהחזון החינוכי.

כל שכבת גיל בחרה קהילה אשר ברצונה להתמקד בה. כך ילדי כיתות ב’ בחרו את קהילת חיילי חיל המודיעין, ילדי כיתות ד’ בחרו את קהילת העיוורים, ילדי כיתות ה’ בחרו את קהילת האוכלוסייה בעלת הצרכים המיוחדים וחלק מילדי החטיבה הצעירה בחרו את קהילת הגמלאים.

במהלך השבוע נערכו בכל שכבת גיל פעילויות המוקדשות לנושא הנבחר וביום שישי נערך יום השיא לסיום השבוע המיוחד, כשכל שכבת גיל הציגה תוצרים.

אחד הרגעים המרגשים ביום השיא, היה ביקור של עיוורים עם כלבי הנחיה שלהם. הם סיפרו לילדים על אורח החיים המיוחד והקשר שלהם עם כלבי הנחיה. הילדים הקשיבו בקשב רב וגילו ענין רב.

השנה, במסגרת השבוע המיוחד, החליט צוות מתמטיקה בראשות אתי חן, לערוך את יום השיא השנתי במתמטיקה בנושא: תרומתם של המתמטיקאים לקהילה.

כל שכבת גיל חקרה מספר מתמטיקאים והילדים התנסו בפעילויות שונות. תלמידי החטיבה הצעירה וכיתות ב’ עסקו בפיבונצ’י ובקנדינסקי, שכבות ג’ - ד’ עסקו בארכימדס ופסקל, ושכבות ה’ – ו’ עסקו בפיתגורס ובגאוס.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות