חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חבר מביא חבר

 

כאשר אתה מחזיק ביד קצה חוט, תמשוך בו בעדינות ותגלה את כולו. כך פעלו בחודש החולף בלשי משטרת בנימין וחשפו שתי כנופיות פורצים מנעלין

 

סיפור העלילה השבוע, מתחיל בגל של פריצות וביצוע עבירות רכוש בחשמונאים בתחילת חודש פברואר. מכיוון שעל פניו מצטיירת תמונה של מכת גניבות ביישוב, נשלחים אליו רכזי המודיעין של משטרת בנימין. הם אוספים מידע ומרחרחים באיזור. התוצאה:שלושה פלסטינאים, תושבי נעלין הסמוכה, נעצרים ב-26 בפברואר.

מערכה שניה: העצורים נלקחים לחקירה בתחנת משטרת בנימין. אחד העצורים "מזמר" ומפליל 2 חבורות של גנבים-פורצים, אף הן מהכפר נעלין. התוצאה: ב-27 בפברואר, יום למחרת המעצר הראשון, נכנסים בלשי המשטרה שוב לכפר נעלין ומביאים לחקירה 2 חשודים נוספים. אחד מהם בן 13.5.

מערכה שלישית: חדר החקירות במשטרת בנימין. הצעיר בן ה-13.5 מודה שהשתתף בביצוע 6 פריצות לדירות בחשמונאים. הוא לא היה לבד, כמובן, ויחד עם חבריו "ניקו" את הבתים מדברי ערך שונים. בנוסף, בדרך הביתה, פרצו גם למכולה בקרית ספר והעשירו את מלאי המחשבים שלהם בית. כדי שיהיה להם קל להתנייד, הוסיפו לשללם גם 6 זוגות אופניים.

מערכה רביעית, ולא אחרונה: כוח מיוחד של משטרת בנימין נפרס במארבים ותצפיות בחשמונאים. למרות הגשם והקור, הם מתעקשים וממתינים. מסייעים בידם מתנדבי המשא"ז. והשכר: עוד שני עצורים שמובילים את הבלשים פעם נוספת לכפר נעלין. הפעם נעצר חשוד נוסף, אף הוא מעורב בכנופיות הפורצים ופעילותן. בחקירתו חיזק העצור האחרון את החשדות והמידע ביחס לשאר העצורים.

השבוע האריך בית המשפט הצבאי את מעצרם של החשודים ב-10 ימים נוספים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות