חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול: שפע הופעות

 

זוז במחול בפורים: מהופעה במוסד לבני נוער הסובלים מפיגור שכלי ועד להשתתפות בעדלאידת הריקוד ברמת השרון

 

פורים הוא ללא ספק אחד החגים העמוסים ביותר על רקדני זוז במחול. הלהקה שהפכה כבר מזמן ל"ענף הייצוא מספר 1 של מודיעין" הוזמנה להופיע השנה בשפע של אירועים ומופעים, בעיר ומחוצה לה.

את אירועי הפורים פתחו כ–30 רקדני ה"זוזיקים" בכיתות ג’-ד’ במופע מרגש ומיוחד במוסד לבני נוער הסובלים מפיגור שכלי בלוד. את המוסד בלוד מאמצת תחנת המשטרה המקומית והיא הדואגת לרווחת החוסים במקום ופועלת רבות לעזור להם ולשמח אותם ואת בני משפחותיהם.

השנה פנו נציגי משטרת לוד לרואי כבירי המנהל האמנותי של זוז במחול בבקשה שהרקדנים ממודיעין ישתתפו בחגיגות הפורים הנערכות במקום. ה"זוזיקים" הצעירים נרתמו בשמחה לבקשה וביום חמישי האחרון עלו על ניידות משטרה שנשלחו להביא אותם ממודיעין והופיעו בפני החוסים.

בזוז במחול אומרים כי מעבר להזדמנות של הרקדנים הצעירים להופיע בפני קהל, הדבר מהווה עבורם הזדמנות יוצאת דופן לפעול למען הקהילה ולשמח את בני הנוער החוסים במוסד, ואת הוריהם.

ביום שישי הופיעו עשרות מרקדני זוז במחול בעדלאידע של מודיעין והסעירו את הקהל המקומי בריקודים קצביים ותלבושות ססגוניות.

מי שחשב שבפורים עצמו הרקדים ירצו לנוח – טעה. כ–250 רקדנים הוזמנו ליטול חלק בעדלאידע ברמת השרון. העדלאידע של רמת השרון ידועה בתור "העדלאידע של הרקדנים" ומדי שנה היא מושכת אלפי רקדנים ממיטב להקות המחול בארץ.

השנה נטלו חלק בעדלאידע למעלה מ – 5,000 רקדנים. רקדני זוז במחול, בכל הגילאים, הופיעו בתהלוכה המרכזית, יחד עם שאר אלפי הרקדנים ולאחר מכן הוזמנו להופיע בבמות שפוזרו בעיר. הרקדנים ממודיעין הופיעו בשבעה קטעים שונים שהטריפו את הקהל הרב שהגיע לעדלאידע, קהל שזיכה אותם במחיאות כפיים ובתשואות סוערות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות