חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הפורימונים: השקעה עם הצלחה

 

בחופשת פורים ממשיכות תנועות הנוער להיות האלטרנטיבה הטובה ביותר במודיעין. הם עשו זאת גם השנה לא פחות טוב ועם הרבה יוזמה דמיון ואחריות

 

מסורת הפורימונים לא אכזבה גם השנה. תנועות הנוער יזמו, הקימו ותפעלו מרכזי בילוי ססגוניים לילדי העיר מודיעין-מכבים-רעות. כל המתקנים הוקמו על בסיס סנדות העץ וכפיתות החבלים, אבן היסוד של המחנאות. מדהים לראות ולהיווכח עד כמה ניתן לעשות רק באמצעות הדמיון, מוטות העץ והחבלים הללו. וכמובן, מיומנותם והמוטיבציה של החניכים ומדריכיהם.

ברעות, כבכל שנה, הוקם הפורימון של צופי שבט אופק, ברחבה שבין בית הספר התיכון והמרכז המסחרי. השנה היה הנושא המרכזי: " הוליווד", מתקנים שנלקחו מסרטי אימה, סרטי הרפתקאות מאחורי שער כניסה נוסח עיר הסרטים האמריקאית, ודמויות מפורסמות מסרטי העבר, בהם פיטר פן המעופף ואחרים, קיבלו את מאות הילדים שבאו לבלות במקום.

במכבים, בדומה לשנים עברו, הוקמו מתקני הפורימון של חניכי מכבי הצעיר, ברחבת החניה שליד מרכז רננים. הנושא המרכזי היה "מקטן לגדול". כך, זכו המבקרים לחוות בגמדים, ענקים, צניחה מלמעלה למטה ועוד. המון המבקרים נהנו מהפעלות, הרפתקאות ונשנושים, גם כאן על טהרת מתקנים שנבנו בשיטות השדאות שנלמדות בתנועה.

במודיעין, המשיכה במסורת הפורימונים תנועת הנוער העובד והלומד שהקימו מתחם פעילות ברחבת הקן החדש בעמק דותן. הילדים עברו בין ביתנים היתוליים מעשה ידי החניכים והמדריכים החל מחיזוי עתידות ועד למבוך אימתני, כשברקע מוזיקה קצבית.

ביום ראשון, נמשכה מסכת הפעילות הפורימונית במודיעין, עם שבט צופי היובל אשר הקים את מתקניו במגרש הריק  בעמק החולה. במתקנים הצופיים שהקימו החניכים יכלו ילדי העיר לקחת חלק בקרבות אקדוחנים (אקדחי מים), קרוסלות, קליעה והשחלת טבעות ועוד. אהלי הסיירים שנראו בשולי השטח ותרמילי החניכים והמדריכים לצידם, העידו יותר מכל על הלילה אותו עברו במוצאי השבת בהקמת המתקנים ותפעולם כל מהלך יום ראשון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות