חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פורים: הערכות בטחונית נרחבת

 

הערכות משטרתית-בטחונית מוגברת במודיעין לקראת העדליאדע. מעגלי אבטחה נפרסים בשעות אלה סביב העיר. סגר כללי הוטל על שטחי יהודה ושומרון. אין התראות ממוקדות למודיעין. התראת בתי הכנסת לא בוטלה

 

הערכות מוגברת של משטרת מודיעין לאבטחת אירועי פורים. עשרות שוטרים, מתנדבי, חיילי מג"ב וצה"ל, יטלו חלק במבצע האבטחה הגדול אותו עורכת משטרת מודיעין היום, לקראת העדליאדע, ובהמשך, לקראת ארועי ימי הפורים.

סגר הוכרז על שטחי יהודה ושומרון. בדגש מקומי, על מניעת כניסתם של שבח"ים לאתרי העבודה השונים במודיעין. משטרת מודיעין תוגברה בכוחות ממרחב השפלה. ככל שנמסר, אין התראות ממוקדות ליעדים במודיעין, אולם קיימות כ-8 התראות כלליות. נזכיר כאן כי אתמול יצא צה"ל משכם, בתום כשבוע של פעילות בעיר, ניתן להניח כי קיימת בשטח מוטיבציה להוכיח שהפעולה לא השיגה את יעדיה ולא פגעה ביכולת המבצעית של האירגונים.

מערך הבטחון והאבטחה במודיעין, בנוי מ"מעגלי אבטחה" כאשר צה"ל אחראי על קו התפר במרחב. והמשטרה ומג"ב על המעגלים הפנימיים. להערכת סגן מפקד משטרת מודיעין, רפ"ק דוד גרונין, סדר גודל הכוח המשטרתי בלבד שיופעל לקראת העדליאדע במודיעין עומד על כ- 150 שוטרים, מתנדבים ואנשי מג"ב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות