חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פעילות בית חב’’ד מודיעין בחג פורים

 

בית חב"ד מודיעין בראשות רב הקהילה ברוך סלונים מרחיב השנה את פעילותו לקראת חג פורים: משלוחי מנות לחיילים ומשפחות נזקקות

 

במסגרת פעילות בית חב"ד בעיר לקראת חג פורים הכינו ילדי גן חב"ד מודיעין חבילות ומשלוחי מנות לחיילי צה"ל במחסומים. הילדים נסעו עם הגננת לתת אישית לחיילים את המשלוחים, חלוקה זו גרמה התרגשות רבה בקרב החיילים לראות ילדים בגילאי 3-4 אשר חושבים עליהם ומעודדים אותם.

ביום פורים יקיים הבית חב"ד פעילות נרחבת בקרב כוחות הביטחון באיזור שתכלול קריאת המגילה לשוטרים וחיילים וחלוקת משלוחי מנות ושמחה רבה.

בהמשך יערוך הבית חב"ד סעודת פורים משפחתית בבית הכנסת קיפודן בליווי תזמורת, שחקן בידור, תחרות תחפושות, שמחה עד דלא ידע. בסעודה זו יארחו גם משפחות נזקקות.

הרב סלונים: "חג פורים מאופיין במצוות שבין אדם לחברו, משלוח מנות ומתנות לאביונים ועוד, כי השמחה האמיתית היא כשכולם שמחים יחד, ולכן תפקידנו בפורים להביא את השמחה בכל בית ולכל יהודי, גם לאלו שקשה להם כלכלית או נפשית כמו משפחות נפגעי טרור, או חיילים שקשה להם כי הם בפעילות מבצעית ורחוקים מהבית ומכל אירועי פורים, אנו נביא להם את חג פורים היכן שנמצאים."

"אני פונה בפניה נרגשת לתושבי העיר, תרמו בעין יפה ובכך נוכל להביא את השמחה למשפחות רבות, ובכך יהיה לכולנו שמחה אמיתית שתמשך על כל השנה כולה."

לתרומות : בית חב"ד מודיעין, עמק איילון 10/1 מודיעין, או בקופות בבתי הכנסת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות