חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מחסום?! מי רוצה? מי צריך?

 

מנהלת רובע מכבים-רעות תבצע סקר טלפוני שיבדוק את עמדת התושבים לגבי המחסום שבדרך יאיר פרג. וגם האם יהיו מוכנים לשלם עבורו

 

ביום שני התבשרו תושבי מכבים ורעות כי בכוונת מנהלת הרובע לבצע סקר טלפוני שיבדוק מהי עמדתם בנושא המחסום בכניסה ליישובים ועלותו.

על פי ההודעה, בתי אב במכבים-רעות יקבלו שיחת טלפון אוטומטית ובא יתבקשו לענות על מספר שאלות בנושא המחסום. "לכל בית אב תהיה שיחת טלפון אחת בלבד ומצופה שהעונה לטלפון יבטא את ’עמדת הבית’", נכתב בהודעה.

לדברי מנהל רובע מכבים רעות, שמעון דבוש, לצורך ביצוע הסקר נבדקו 4 הצעות מחיר ומתוכן נבחרה ההצעה הזולה ביותר שעלותה היא חצי שקל לשיחה לבית אב.

לשאלתנו התייחס דבוש לאמינות הסקר וקבלת תוצאותיו על ידי הציבור ואמר כי: "תמיד יהיו כאלו שייטענו טענות לכאן או לכאן. התוצאות יוכלו לעמוד במבחן השקיפות הציבורית. אגב, בניגוד לסקרים אחרים "מוזמנים" לנו באמת אין עניין בתוצאה כזו או אחרת. חשוב לנו לחוש את הלכי הרוח ברובע".

הסקר נערך במטרה להבין מה חושבים במכבים ורעות על הצורך ועל המקום בו יש למקם את המחסום על דרך יאיר פרג (כביש 11) שצפוי להיפתח בעוד חודשים ספורים. ברור כי הצבת המחסום יחייב עלויות כספיות מעבר לאלו המוקצות כיום. עלויות שמן הסתם יושתו על תושבי הרובע מכבים-רעות שכבר היום משלמים יותר עבור האבטחה שמספק המחסום הקיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות