חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

גופת ישראלי נמצאה בשוקבא

 

גופתו של עודד לניאדו (55), נהג משאית ישראלי, נמצאה אתמול מוטלת ליד משאיתו, בכניסה לכפר שוקבא. גרונו המשוסף העלה חשד כי מדובר בארוע רצח לאומני. בשעות הערב (ב’) עלתה האפשרות כי מדובר בתאונת עבודה

 

עודד לניאדו (55), אזרח ישראלי, שעסק בהובלת גרוטאות רכב לכפר שוקבא שמצפון לנילי, נמצא אתמול (ב’) בשעות הצהריים, כשהוא מוטל ללא רוח חיים, על הכביש, ליד משאיותו שהיתה עדיין מונעת, בכניסה לכפר שוקבא. הכפר נמצא בצמוד לכביש 446, כשני ק"מ מצפון לנילי.

נכון להיום (ג’) בבוקר, טרם התגבשה במשטרת בנימין קביעה חד משמעית ביחס לנסיבות המוות.

במהלך שעות אחר הצהריים אתמול, נראו הדברים בתחילה כארוע של רצח, עם נטייה לנסיבות לאומניות. גופתו של לניאדו נמצאה עם פגיעה שנראתה כחתך עמוק בצווארו ודקירה בראשו. הגופה נמצאה מוטלת בסמוך למשאיתו ומנועה עדיין פועל. כמו כן שלדת גרוטאת אוטובוס היתה מושלכת בצמוד.

כוחות הבטחון הוזעקו למקום, מחסן גרוטאות רכב המיועד לפירוק והתכה, על ידי נהג משאית ישראלי נוסף שהגיע למקום והבחין בגופתו של לניאדו המוטלת בסמוך למשאית. מהחקירה הראשוני עלה כי שניהם הוזמנו לכפר לשם ביצוע עבודות העברה של גרוטאות רכב למפעל פירוק הנמצא בתוך הכפר.

למקום הגיעו כוחות צה"ל ומשטרה ובכלל זה מעבדת מז"פ. במהלך עבודתם של אנשי המז"פ עלתה האפשרות כי האיש נפגע מכבל של הגרר שניתק ממקומו במהלך שינוע שלדת האוטובוס וככל הנראה הוא שפגע בצווארו וראשו של לניאדו.

במקביל לחקירת צוות המז"פ ביצעו כוחות צה"ל בשטח סריקות נרחבות בסיוע מסוק וגששים במטרה לנסות ולעלות על מפגעים, בהנחה שאכן הארוע היה על רקע חבלני.

גופתו של לניאדו הועברה אתמול בערב לנתיחה במכון הפתולוגי באבו-כביר. לדברי רפ"ק יובל שטאהל, סגן ראש משרד החקירות במשטרת בנימין, נכון לאתמול (ב’) בערב, טרם נשללה סופית האפשרות שמדובר ברצח על רקע לאומני. "לכשיגיעו תוצאות הפתולוגיה נוכל לקבוע באופן ודאי יותר את נסיבות המוות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות