חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

ירי, אבנים ורכב שרוף. סופשבוע רגוע

 

סופשבוע רגוע יחסית עבר על מרחב מודיעים. הארוע היחיד שניתן היה לראות למרחקים היה רכב שהוצת בכביש בית ליקיא-חרבת אל מצבח. את העשן הריחו וחשו במכבים. מלבד זאת, היה גם ירי, בקבוקי תבערה ואבנים.

 

בליל יום שישי בסביבות השעה 09.30, הושלכו שני בקבוקי תבערה לעבר רכב ישראלי ליד הכפר בית עור א-תחתא. בהמשך הושלכו לעברו גם אבנים. נהג הרכב נפגע באורח קל וטופל במקום.

באתר גדר ההפרדה שבבילעין הוצג סרט ההמשך הקבוע של ימי השישי בשנה האחרונה. בהפגנה השבועית נטלו חלק כ-100 פעילי שמאל ישראלים בצד אנשי הכפר ופעילי שמאל זרים. מדובר צה"ל נמסר כי "המפגינים הפרו צו שטח צבאי סגור, וביצעו הפרות סדר במהלך הפגנתם. החיילים השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות כגון ירי כדורי גומי וגז מדמיע. המפגינים ניסו לעורר פרובוקציה, התיישבו על האדמה וסירבו לזוז. במהלך הפינוי קפץ אחד המפגינים הישראלים, נפל על הסלעים וכתוצאה מכך נפצע בראשו".
המפגינים, מצידם, טענו לתגובה אלימה ומוגזמת מצד כוחות צה"ל והמשטרה במקום. לדבריהם רימוני הגז נורו בכינון ישיר אל המפגינים.

גם השבת, בשעות הערב המוקדמות בוצע ירי לעבר כח של צה"ל שהגיע לטפל בהפגנה ליד אתר העבודות שבסמוך לביטוניא. נציין כי זו הפעם השניה בה מבוצע בדיוק באותו המקום, ירי לעבר כוח צהל המגיע לטפל בהפגנה הכוללת השלכת אבנים. אין נפגעים ולא נגרם נזק.

ובארוע אחר, הוצת רכב, ככל הנראה גנוב, על הכביש שמחבר בין הכפרים בית ע’ור תחתא ובית ליקיא. הכביש עובר באפיק נחל איילון שבעורף הכפר בית ליקיא. נסיבות ההצתה אינן ברורות. מלבד עשן כבד שהגיע עד למכבים, אין נזקים אחרים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות