חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שלמה אורן (תא’’ל מיל’) מונה ליו’’ר התאחדות קבלנים חדשה

 

תא"ל מיל’ שלמה אורן, מרעות, מונה השבוע לתפקיד מנכ"ל הוועד הזמני של ארגון קבלנים חדש שפרש מהארגון הארצי.

 

 התאחדות הקבלנים והבונים בישראל ספגה השבוע מכה קשה, לאחר הודעתם על פרישה של ארגוני הקבלנים של ירושלים, ב"ש ופ"ת, יחד עם קבלנים נוספים.


הארגונים, שאיימו זמן רב בפרישה, הקימו בימים אלה ארגון ארצי חדש של קבלני הבנייה והתשתיות בישראל. כאמור, לתפקיד המנכ"ל החדש מינה הוועד הזמני את תא"ל (מיל.) שלמה אורן, תושב רעות. בעוד 3 חודשים יזומנו כל החברים לאסיפה כללית בה ייבחרו המוסדות הקבועים ויאושר התקנון החדש.


הארגון הארצי החדש נמצא במגעי התרחבות עם מספר ארגוני קבלנים, בין השאר עם ארגון קבלני רחובות והסביבה.
הקמת הארגון הארצי החדש של קבלני הבנייה והתשתיות באה לאחר שהקבלנים הפורשים העלו על סדר היום את הבעייתיות בפעילות ההתאחדות הקיימת. לטענתם במבנה הנכחי למעט קבוצת מיעוט של לא יותר מ-40 קבלנים "מיוחסים", אין לארגון יכולת לייצג באופן הוגן ושוויוני את כלל הקבלנים.


בהתאחדות התייחסו לפרישת הארגונים ואמרו, כי התאחדות הקבלנים והבונים בישראל בהנהגתו של הנשיא, נסים בובליל, פועלת בימים אילו לצרף לשורותיה מאות חברים לקראת הליך של ייצוג שווה לכל הקבלנים, ולקראת הפיכתה לגוף סטטוטורי.


לטענתה, התאחדות הקבלנים והבונים היא, ורק היא, הארגון היציג המוכר של הקבלנים הרשומים על-פי חוק בישראל. כל ניסיון של קבלן זה או אחר, לפעול כעת מחוץ להתאחדות, מטעה את הקבלנים.


תא"ל שלמה אורן פרש לאחרונה מצה"ל בתום תפקיד נספח צה"ל במזרח הרחוק. בתפקידו הקודם היה אורן ראש חטיבת כוח אדם במז"י. לשם הגיע לאחר שהיה מפקד אוגדת איו"ש, במהלך התאונה המבצעית בה נהרגו 3 חיילי דובדבן במבצע בכפר עצירה א-שמליה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות