חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

זחל דרך מעביר המים ונתפס

 

תושב חברון חסר אישורי שהייה בארץ, ניסה לעקוף את המחסום והגדר דרך מעביר מים לא ממוגן. תצפית זיהתה אותו והניידת המתינה ביציאה מהצינור

 

נסיון לחצות את גדר ההפרדה תוך שימוש במעביר מים, נכשל בסוף השבוע שעבר.

קטעים רבים מגדר ההפרדה בכל מרחב מודיעין עדיין לא הושלמו עד תום. הגדר עצמה לא הוכרזה עדיין כמבצעית. משמעות הדבר היא כי קיימים עדיין רכיבי ביטחון שונים שטרם הותקנו או שטרם הופעלו.

עם זאת, הגדר עצמה, במקומות בהם היא כבר קיימת, משמשת כמכשול שמחייב לעקוף בדרך כל שהיא. כך, מעבירי המים שטרם מוגנו ונחסמו, מאפשרים חציית הגדר מצד לצד ללא בעיה מיוחדת.

בקטעים רבים, כולל אלו שטרם הפכו למבצעיים, מכוסה הגדר בתצפית. כך קרה גם במקרה האחרון: תצפית זיהתה אדם שמתקרב לגדר בגזרת מכבים ומנסה לעקוף אותה בזחילה דרך מעביר המים. התצפית הזעיקה ניידת סיור ממשטרת בנימין. הניידת הגיעה ותפסה את החוצה, תושב חברון, שהגיע כדי לחפש עבודה. האיש נעצר ותיקו הועבר לתביעה הצבאית לשם הגשת כתב אישום.

נזכיר כי לפני כשנתיים בוצע פיגוע ירי בכביש חוצה ישראל, ליד קלקיליה, כאשר המפגעים חצו את גדר ההפרדה באמצעות מעביר מים לאחר שניסרו את שבכת הברזל שהיתה בו. בעקבות זאת הוספו מרכיבי בטחון גם למעבירי המים שלאורך גדר ההפרדה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות