חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

להיט: שוד משאבות בטון

 

בתוך שבועיים נשדדו במודיעין 3 משאבות בטון. התופעה כאן במודיעין אולי חדשה. אבל ברחבי הארץ היא מוכרת כבר כשנתיים. למשטרת ישראל יש פה "יציקה" של ממש

 

גל של גניבה ושוד של משאבות בטון ומערבלי בטון הגיע בחודש החולף גם לאיזור מודיעין. עפ"י דיווח המשטרה במהלך השבועיים האחרונים ארעו שלושה מקרים של שוד משאיות בטון במודיעין.

כל מעשי השוד ארעו בתוך אתרי הבניה. חקירה של המשטרה הובילה לאחד הכפרים הפלסטינאים באיזור. בפשיטה של משטרת מודיעין, ובסיוע צה"ל, נעצרו שני חברי חולית שוד שנטלו חלק בפעילות במודיעין.

למרות ההצלחה שבלכידת הכנופיה המקומית, שיחה עם מפעיל משאבת בטון שעובד באיזור, העלתה תמונה רחבה יותר של התופעה. לדבריו, ההתמקדות של גונבי הציוד היקר הזה היא בעיקר במשאבות הבטון. "מדובר בציוד יקר מאוד שעולה בין מיליון לשלושה מיליון שקלים. לפני חודשיים גנבו ממני משאבה חדשה שקניתי ב-700 אלף שקלים, יחד עם המשאית החדשה שגם היא עלתה לי חצי מיליון. עכשיו קניתי ציוד ישן ומשומש, כזה שהגנבים אפילו לא מסתכלים לכיוון שלו. כי הם מחפשים ציוד חדש, טוב ויפה", נאמר.

במהלך חיפושיו אחר הציוד הגנוב, התברר גם לו היקף התופעה. העובדה שעתה נחשפה כנופיה מקומית, פה במודיעין, מעידה לדבריו, רק על התפשטותה ולא על הצטמצמותה.

בכתבה של "ידיעות אחרונות" מאתמול (ה’) מצוטט בנושא זה בעלים של חברת משאבות בטון שגם אצלו, בתוך חדשיים , נגנבו ארבע משאבות בטון(!).

שוד המשאבות ומשאיות העירבול, אינו יכול להיחשב רק לגניבה. זאת משום שבמקרים רבים מדובר בשוד אלים שבמהלכו מוכים הנהגים, נקשרים, ולעיתים אף מושלכים באתרים שוממים בכל רחבי הארץ.

מבירור נוסף מתברר כי במקרים רבים קיים קשר הדוק בין כנופיות השוד שבאות משטחי הרשות הפלסטינאית, לבין סיוע מכנופיות מקומיות. לפחות עפ"י הידוע למפעילי הציוד ובעליו, אחד המקומות הללו זהו הכפר טייבה שבמשולש

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות