חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מלגות ב-90 אלף שקל

 

שינויים בקריטריונים איפשרו הרחבת מעגל הסטודנטים הזכאים למילגה. משה ספקטור ומשה לוי העניקו את המלגות ל-39 סטודנטים ממודיעין מכבים רעות

 

ביום שלישי בערב חילק ראש העיר משה ספקטור מלגות ל-39 סטודנטים ממודיעין, שנמצאו עומדים בקריטריונים של ועדת המלגות, בראשות חבר המועצה משה (מויש) לוי.

זו השנה השניה בה עומד לוי בראש ועדת המלגות, שהמליצה למועצת העיר להגדיל את סכום המלגות ל-90,000 שקלים.

קריטריונים שונים שונו והורחבו על מנת לאפשר למספר רב יותר של סטודנטים להגיש את הבקשה. כך, גם סטודנטים בשנה א’ יכולים מעתה לפנות בבקשה לקבלת מלגה, וגם כאלה שקיבלו מלגה בעבר. עם זאת, העדיפות תינתן במקרה כזה לסטודנטים שטרם קיבלו סיוע.

בנוסף, הושם דגש על מצב סוציאוקונומי, כאשר הישגים בלימודים שימשו לקבלת החלטות בעיקר במקרים בהם היה צורך להכריע בין מספר מבקשים.

סכום כל מלגה נע בין 1000-3000 שקלים, כאשר מלגה ממוצעת עומדת על 2000-2500 שקלים לסטודנט. עם קבלת המלגה מתחייבים הסטודנטים לשעות התנדבות בקהילה. מספר השעות נקבע על פי סכום המלגה ועומד על כ-40 שעות למלגה ממוצעת. ניתן דגש על התנדבות לתחומים הקשורים לבני נוער.

ראש העיר הביע תקוותו כי מבין קהל הסטודנטים שגדש את חדר הישיבות, יצא גם ראש עיר בעתיד. 

משה לוי: "טקס חלוקת המלגות הוא המשך ישיר למדיניות העירייה למתן הכרה וכל סיוע אפשרי לסטודנטים תושבי העיר. החינוך מתחיל עם הלידה, אך לא מסתיים עם תום הלימודים בבית הספר, אלא ממשיך הלאה לתקופה הסטודנטיאלית וגם לאחר מכן. עבורנו, הסטודנטים הם חלק ממערכת החינוך בעיר, גם אם הם לומדים מחוצה לה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות