חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

גנבים! חוקי מרפי עובדים

 

מרדף משטרתי אחר גנבי כוורות דבורים ובמקביל מעצרה של כנופיית פורצים שהגיעה "לעבודה" במודיעין, התנקזו אתמול (א’) במקביל ובאותה השעה (18.15), לצומת שילת. הצומת נחסם לתנועה בשעת שיא העומס

 

מידע מחברת "איתורן", על גנבי כוורות שעושים את דרכם על כביש 443 מזרחה, גרם להפעלת מרדף משטרתי יחד עם ניידות חברת אבטחה. המרדף הסתיים בדיוק בצומת שילת. בשל כך, אתמול (א’) בסביבות השעה 18.00 נחסם צומת שילת על ידי ניידות משטרה וחברת האבטחה. שוטרים נראו מתרוצצים עם נשק שלוף בידיהם, בין המכוניות בצומת.

ממידע נוסף, עולה כי במקביל לארוע גנבי הכוורות, עצרו בלשי המשטרה גם רכב ובו גנבי רכוש. במהלך מעצרם השליכו הפורצים, שהיו בדרכם "לעבודה" במודיעין, שקית ובה כלי פריצה ומפתחות רבים של כלי רכב.

לקראת השעה 19.00 נפתח צומת שילת לתנועה, אולם עומסי התנועה נמשכו עוד כשעה לאחר מכן.

גניבות חקלאיות הפכו בשנים האחרונות לארוע כמעט שבשגרה. גניבת כוורות דבורים היא רק סוג אחד של גניבה חקלאית. כתוצאה מהתמשכות הגניבות הללו החלו החקלאים לסמן את הכוורות באמצעי איתור של חברות אבטחה.

אמצעים דומים מותקנים גם במכוניות יוקרה ומאפשרים למאבטחים לזהות מיקום הרכוש הגנוב. רוב הגניבות מתבצעות על ידי גנבים שמגיעים משטחי הרשות הפלסטינאית. חלקם גם יודעים כיצד להתמודד עם ציוד הגילוי המתוחכם, שאגב, מייקר משמעותית את עלויות הפקת הדבש וגידול הדבורים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות