חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

שמעון גואטה: אלעד מכוון לסגן בשכר

 

חבר המועצה שמעון גואטה לא קפץ מגדרו בלשון המעטה כששמע שאלעד הולך  לפרוש מהסיעה של חיים למודיעין ולרוץ לבד: ”אצה לו הדרך”, גואטה אומר,ואלעד מצידו מתעקש שהוא בכלל אוהב מאוד את שמעון. וכמו באח הגדול, כשמתחיל לשעמם, מכניסים דם חדש שיעשה אקשן

 

לפני שבועים למי שעוקב אחר תוכנית הריאליטי "האח הגדול", שם לב שעוד טיפה, עוד חצי יום, והרייטינג של התוכנית צונח למצב קומה. מה עושים... מכניסים כמה מתמודדים נוספים ויאללה... מלחמה. 

ועכשיו לעניננו...

האמת שהידיעה על הסיעה החדשה של אלעד שמעונוביץ, הותירה אצלי מס’ סימני שאלה ותהייה שבעיקרן, האם הצעד מתואם עם ראש העיר כך שסיעתו של שמעונוביץ תחבור לזו של חיים למודיעין, או שמה משהו אחר מסתתר . בעוד השעות נוקפות והברכה שציפיתי שתגיע מחיים התבוששה, קיבלתי עוד מס’ שיחות שהובילו אותי בסוף לפנות לחבר המועצה שמעון גואטה: "מה קורה כאן שמעון"?

חבר המועצה ניסה להישמע ממלכתי אבל זה לא היה קל מסתבר: "סיעתו של ראש העיר היא שמביאה בסופו של דבר היא מביאה תוצאות,. אלעד רוצה להיות סגן ראש עיר בשכר. נקודה. הפוליטיקה בוערת בעצמותיו. אצה לו הדרך ואני מאחל לו הצלחה. האם יצליח? ימים יגידו".

מכאן ניראה כאילו במטה של ביבס לא כולם אהבו את הרעיון ומצידם זה נחשב כנטישה, אבל מה לעשות, החיים דינמיים, הפוליטיקה מתעתעת והזמן קצר. רק עד  נובמבר ומישהו היה מריך להכניס דם לקמפיין בדיוק כמו שעושים בית האח הגדול.

ראש העיר חיים ביבס לא הגיב לשאלתנו האם הוא העניק לאלעד את ברכת הדרך, אבל למה צריך את חיים שיגיד כשיש את אלעד עצמו:

אלעד שמעונוביץ לא התייחס ספיציפית לכל משפט של חברו  והוא הסתפק כמו פוליטיקאי משופשף בתגובה שמתאימה לכל מזג אוויר... :"אני אוהב את שמעון מאוד, הוא תרם לעיר המון כחבר מועצה בחמש השנים האחרונות ואני בטוח שנמשיך לעבוד ביחד גם בקדנציה הבאה"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות