חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עירוני מודיעין בראש הטבלה, אך האליפות של אור עקיבא

 

משחקי הפלייאוף של הליגה הארצית לנשים בכדורגל, התקיימו השבוע ברחובות בנוכחות נציגי אתנה וההתאחדות לכדורגל. קבוצת הנשים של עירוני מודיעין סיימה את הליגה הארצית במקום הראשון, אך הפרש השערים הוא זה ששלח את האליפות לאור עקיבא. אריאל וינדר, מאמן קבוצת הנשים של עירוני מודיעין, זכה בתואר מאמן העונה

 

בתום דרמה בדקות הסיום של עונת 17/18 בליגת הנשים הארצית בכדורגל, הוכרעה תמונת האליפות: עירוני מודיעין, האלופה המכהנת, הפסידה את התואר לקבוצת הנשים של אור עקיבא לאחר מאבק צמוד שהוכרע בזכות הפרשי שערים בלבד.

הקבוצה המודיעינית, אשר הובילה את טבלת הליגה לכל אורך העונה בתקווה לרשום אליפות שניה בתוך שלוש שנים, פתחה את הערב עם ניצחון 0:1 על קבוצת אס"א טכניון משער של הגר רבינס בדקות הסיום. המשחק השני באותו הערב, היה למעשה ’משחק העונה’ בין עירוני מודיעין לקבוצת אור עקיבא. במשחק זה הפסידו בנות מודיעין לאור עקיבא בתוצאה 2:0. את משחק הנעילה של הליגה, שיחקה עירוני מודיעין מול קרית ים והביסה אותה בתוצאה 0:4 משערים של שוהם חיים, אושרת אופנר, הגר רבינס וחוה רוזנר. הניצחון, שמר את בנות מודיעין בתמונה האליפות, שנשארה תלויה בתוצאה שתשיג אור עקיבא מול קבוצת אס"א טכניון. בשניות הסיום, הצליחו בנות אור עקיבא להשוות את התוצאה ולסיים את המשחק בתיקו 1:1 אשר קבע את תמונת האליפות – מודיעין ואור עקיבא חולקות את המקום הראשון בליגה, אך תואר האליפות הוא של אור עקיבא בזכות הפרש שערים עדיף.

בטקס הסיום של הליגה העניקה ראש תחום כדורגל הנשים באתנה שרון זאבי את תואר ’מאמן העונה’ לאריאל וינדר, המאמן את קבוצת עירוני מודיעין מיום הקמתה לפני כשלוש שנים. עם סיום האירוע, אמר וינדר כי: "בשלוש שנים בלבד הצליחה עירוני מודיעין להפוך מקבוצה חדשה וחסרת ניסיון לקבוצה בעלת נוכחות ויציבות משמעותית בליגה. כבר בעונתנו הראשונה סיימנו את הליגה במקום הרביעי, בשנה השנייה לקחנו את האליפות וכעת, סיימנו גם במקום הראשון על אף שהאליפות חמקה בשניות האחרונות לטובת אור עקיבא, שנלחמה על התואר בצורה ספורטיבית וראויה" עוד הוסיף וינדר: "אומנם חלום האליפות השנייה ברציפות היה מוחשי עבורנו לכל אורך העונה אך אנחנו מסרבים להתאכזב. לכל אורך העונה, הבנות הפגינו כדורגל איכותי, רוח לחימה ועוצמות רבות בדרך למימוש המטרה שהפעם לא הושגה – אבל ככה זה בכדורגל ובספורט. מבחינתו, זוהי קריאת תיגר לקראת העונה הבאה, אליה נגיע חדורים במטרה להחזיר את האליפות בחזרה הביתה, למודיעין מכבים רעות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות