חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אליפות ”גביע דרך הג`ודו” 2018

 

יותר מ-400 ספורטאים צעירים ממועדון ”דרך הגודו”, הפועל בעמותת סחלבים השתתפו השבוע בתחרות סיום השנה שהתקיימה באולם השבטים בעיר, לעיני מאות הורים ובני משפחה שהגיעו לצפות בביצועים של הלוחמים הצעירים.

 

יותר מ-400 ספורטאים צעירים ממועדון "דרך הג’ודו", הפועל בעמותת סחלבים השתתפו השבוע בתחרות סיום השנה שהתקיימה באולם השבטים בעיר, לעיני מאות הורים ובני משפחה שהגיעו לצפות בביצועים של הלוחמים הצעירים.

 התחרות חולקה לשלושה מחזורים, כאשר בתחילת היום הציגו ילדי הגן מגוון תרגילי ג’ודו שלמדו במהלך השנה ולקינוח אף קיימו קרבות אימון בין החניכים לבין עצמם וגם בין החניכים לבין המאמנים שלהם.

 בתחרות לגילאי כיתות א׳ עד ו׳, שחולקה לשני מחזורים (א’-ב’ ו-ג’-ו’), לקחו חלק גם מדליסטים מאליפות ישראל האחרונה וגם ספורטאים צעירים, שתחרות זו היוותה עבורם ״טבילת אש״ ראשונה. הספורטאים הצעירים הפגינו ג’ודו מרהיב ושפע של איפונים מגוונים אך לא פחות חשוב מכך, הוכיחו נחישות ראויה להערכה לצד כבוד הדדי בהתאם לערכי הג’ודו. לזוכים במקומות הראשונים הוענקו גביעים ומדליות.

 במועדון ’דרך הג’ודו’ מתאמנים כ– 700 ספורטאים פעילים והמועדון הופך, לאחד המועדונים המובילים והחזקים בישראל, לאחר עונת תחרויות מוצלחת, בה נקבע רשמית ש’דרך הג’ודו’ הוא המועדון ההישגי והמעוטר ביותר בישראל לגילאי ילדים.

 עידו אלקיים, מייסד ’דרך הג’ודו’: "אלה מבין הספורטאים שזכו במדליות - שאפו!  עשו את המאמץ הנדרש כדי לשחזר את רגעי התהילה גם בעתיד. אלה שלא - זכרו, הצלחה מורכבת מ- 10% של השראה ומ- 90% של הזעה!  הפנימו את זה ותזכו גם אתם בהרבה רגעי תהילה בעתיד. מועדון דרך הג’ודו מודה למנהל אגף הספורט חנן דנציגר ולמחזיק תיק הספורט שכיבדו אותנו בנוכחותם וללא ספק נותנים רוח גבית אדירה למועדון ולספורטאים הצעירים!"

 נעם אלקיים, מאמן ראשי ’דרך הג’ודו’: "המטרה היא להפוך את מודיעין לעיר של ג’ודו מתוך מטרה ברורה להתהדר בעתיד במדליסט אולימפי. אנחנו בדרך הנכונה. היה מרגש לראות את הספורטאים הוותיקים עוזרים לצעירים לאורך התחרות כולה, דבר שמראה ש’דרך הג’ודו’ הוא לא רק מועדון אלא משפחה"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות