חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

הם משלנו!

 

מורים ותלמידים מצטייני משרד החינוך קיבלו את אות נשיא המדינה

 

ביום רביעי 25.4 התקיים טקס חגיגי בבית הנשיא בירושלים למצטייני משרד החינוך. במסגרת הטקס קיבלו את אות הנשיא שלושה מורים ושלושה תלמידים ממודיעין מכבים רעות, מתוך 70 מורים ותלמידים מרחבי הארץ, מספר הנאמד בכ-10% מכלל הזוכים, הישג מכובד ביותר לעיר.

המורים שקיבלו את אות הנשיא הם, אפרת ריבקינד מתיכון מו"ר, מחנכת ומרכזת מקצוע המתמטיקה בתיכון, המהווה דמות משמעותית עבור התלמידים, דוגמא ומודל אישי. שמה לנגד עיניה קידום בנות בחמש יחידות מתמטיקה ושותפה לתהליך פריצת תקרת הזכוכית. הובילה שורת יוזמות ערכיות וקהילתיות ויוזמות הקשורות לתחום הדעת שמטרתם לגוון את תחום ההוראה. אודליה כהן מאורט עירוני ד’, מחנכת כיתה מוערכת בזכות היחס החם, ההבנה והאכפתיות לכל תלמיד. מצטיינת בזכות חריצותה, העמקתה בהנחיית תלמידים, הקרנת אמון והצבת דרישות. במסגרת תפקידה כרזת לשון בחטיבה עליונה הובילה בבית הספר את מיזם כתיבת ערכים בוויקיפדיה המשלב מספר תחומי דעת – לשון, היסטוריה ואנגלית תחת נושא קהילות יהודיות שנכחדו בשואה.  איילת קולודנר, מחנכת בבית ספר גוונים, תרומתה הרבה לאורך השנים בתחומים האקדמיים, רגשיים וחברתיים נוגעת בכל המעגלים בהתפתחות התלמידים ואף בהכשרת סטודנטים להוראה במכללות לחינוך. בחריצות, מנהיגות והתלהבות ועם חזון אישי היא מהווה מודל להזדהות עם עולם הערכים שלה ועם המיזמים לפעילויות הרבות שהיא מקיימת בתחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

שלושת התלמידים שנבחרו כמצטיינים הם, מור עובד מאורט עירוני ד’, תלמיד כיתה י"ב. למור תפקיד מרכזי בהקמת נבחרות רובוטיקה בית ספריות וכיום מנהל ומדריך קבוצות רובוטיקה ובנוסף הקים מערך התנדבותי בקרב קבוצות מבתי הספר היסודיים בעיר.  בהובלתו של מור זכה בית הספר במקום הראשון באליפות העולם ברובוטיקה שנערכה בארקנסו שבארה"ב. מור משמש כמזכ"ל מועצת תלמידים בבית הספר. פועל ויוזם במגוון תחומים ואחראי כל צוות מדיה הבית ספרי. בנוסף לנתינה והמעורבות החברתית, בנוסף על שלל פעילויותיו הערכיות, מור הינו תלמיד מצטיין עם הישגים לימודיים גבוהים. נעמה סוקר, תלמידת כיתה ה’ מבית הספר אבני חן. נעמה מצטיינת בכל תחומי הדעת ובנוסף ילדה ערכית שיוזמת ומקדמת פרויקטים למען הקהילה ובית הספר. נבחרה להיות במועצת רובוטיקה, מנהיגה בעבודת צוות. עידן קופמן, תלמיד י"ב בעירוני א’, תלמיד מצטיין בכל תחומי הדעת, שהקים בבית הספר ובעיר מסלול הוראה חברתית, המכשיר תלמידים מצטיינים בתחומי המדעים והמתמטיקה ללמד את תלמידי חטיבות הביניים בעיר. כמו כן, העביר ימי שיא במתמטיקה בבתי הספר היסודיים המזינים את בית הספר. פעיל בבית הספר בהנהגת השכבה, היה אחד מהאחראים על הפקת ערב רשמי המסע מפולין של תלמידי השכבה.

 חיים ביבס, ראש העיר בירך על הזכייה ואמר כי: "מערכת החינוך שלנו היא מסמלי הגאווה של עירנו ותוצאותיה ניכרות גם בטקס המרשים בו קיבלו את אות הנשיא מורים מסורים, המשקיעים לילות כימים למען התלמידים ובתלמידים המצטיינים לא רק בתחומי הדעת כי אם גם בתחום הערכי, מנהיגותי וחברתי החשוב לא פחות. אנו גאים בכל אחד ואחת מהם על ההישג הנפלא". 

 מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "ברכות חמות למורים ולתלמידים על ההישג המאוד מרשים. כפי שעולה מנימוקי הזכייה של כל אחד מהם, הצטיינות אינה מתבטאת רק בציונים והישגים, אלא באכפתיות, בערכים ובנתינה הרבה מעבר לנדרש ולמצופה. נמשיך להשקיע באנשים המצוינים האלה ובכל מערכת החינוך שלנו, כדי שנמשיך להיות ממערכות החינוך הטובות ביותר במדינת ישראל".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות