חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מרפסות תלויות לשדרוג הבניין

 

כיום כבר לא בונים בנייני דירות ללא מרפסות ויש לכך סיבה טובה! בואו ללמוד כיצד ניתן להוסיף מרפסות עם דאגות מינימליות לשדרוג מקסימלי בעזרת מרפסות תלויות.

 

כיום כבר לא בונים בנייני דירות ללא מרפסות ויש לכך סיבה טובה! בואו ללמוד כיצד ניתן להוסיף מרפסות עם דאגות מינימליות לשדרוג מקסימלי בעזרת מרפסות תלויות.

בנייה של פעם ובנייה של היום

בעבר, הבנייה של בנייני דירות נעשתה ללא מרפסות ובדירות המשודרגות היו מרפסות סגורות, שפעמים רבות הוסבו לחדר נוסף. כיום לעומת זאת, לא תוכלו למצוא בניין בבנייה ללא מרפסות שמש לכל דירה וזאת בנוסף למרפסות השירות. למעשה, מרפסות השמש תפסו תאוצה כזו, שכיום בניינים ישנים רבים מוסיפים את המרפסות באופן יזום והופכים את הדירות בהם למפנקות הרבה יותר בשביל כלל הדיירים.

סיבות להוספת מרפסות

כאמור, כיום נהוג להוסיף מרפסות לבניינים קיימים ויש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות היא ההבנה, שמרפסת שמש משפרת משמעותית את איכות החיים של הדיירים בדירה ומאפשרת להם להיות באוויר הפתוח בלי לוותר על האינטימיות של הבית שלהם. סיבה נפוצה נוספת היא, ההבדל בין ערך של דירה עם מרפסת לבין ערך של דירה ללא מרפסת. על כך נרחיב מיד.

שינויים בערך הדירה

אם אתם מבינים מעט בהערכת שווי של נדל"ן אתם ודאי יודעים, שלביקוש יש חלק מאוד חשוב בכך. והיות שמרפסת משדרגת את איכות החיים של הדיירים, הביקוש לדירות עם מרפסות הוא גבוהה משמעותית לעומת הביקוש של דירות ללא מרפסות והתוצאה הישירה היא – שווי נכס גבוה יותר. היות שכך, בעלי דירות רבים, בין אם הם גרים בהן בעצמם ובין אם הדירות הן להשקעה ואף למכירה, מעדיפים להשקיע את כספם בהוספת מרפסת וליהנות מההשקעה בשלב מאוחר יותר. גם מהבחינה הכלכלית.

קלות התהליך

לא כולם יודעים זאת, אבל הוספת מרפסת לא חייבת להיות מטרד! כיום ניתן להוסיף מרפסות תלויות וכך ניתן להימנע מחלק גדול מתהליך הוספת המרפסות. המרפסות התלויות מאפשרות בדיוק את אותה ההנאה מכל מרפסת שמש אחרת ואחד היתרונות הבולטים שלה הוא, שרוב העבודה נעשית במפעל ולא בבניין עצמו.

מהן מרפסות תלויות?

כדי להבין למה הן מומלצות כל כך, חשוב להבין מהן מרפסות תלויות בכלל. אם כן, מדובר על מרפסות, שבמקום לבנות פיגומים, ליצוק בטון ובעיקר ליצור הרבה רעש ולכלוך, הן בנויות על שלד פלדה, שמיוצר במפעל ומולבש על הבניין. מרפסות אלו הן בטיחותיות כמו כל מרפסת אחרת וזמן העבודה עליהן בשטח קצר משמעותית.

מתי כדאי להוסיף מרפסות?

התשובה הכללית לשאלה זו היא – תמיד! התשובה המפורטת יותר היא בכל הזדמנות. לדוגמה, אם אתם מעוניינים בהוספת מרפסות בלבד, אם הבניין עובר תהליך של תמ"א 38, אם אתם עובדים על בניית בניין חדש או כל שינוי אחר. מרפסות תלויות מתאימות לכל שלב בדרך ולכל גיל של כל בניין!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות