חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חגיגות יום העצמאות ה-70 במודיעין

 

עשרות אלפי תושבים חגגו בערב יום רביעי האחרון את יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל עם אמנים מובילים, בבמות שהוקמו במיוחד לחגיגות ברחבי העיר בהפקת האגף לתרבות ואירועים בעירייה. 

 

  עשרות אלפי תושבים חגגו בערב יום רביעי האחרון את יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל עם אמנים מובילים, בבמות שהוקמו במיוחד לחגיגות ברחבי העיר בהפקת האגף לתרבות ואירועים בעירייה.

 ראש העיר, חיים ביבס שפתח את הערב בבמה המרכזית באמפי עמק החולה ודיבר אל הקהל הרב שהגיע לחגוג, אמר בנאומו כי: "נקודת החוזק הבולטת והחשובה ביותר של מודיעין מכבים רעות היא ההון האנושי שלה – התושבים. זו החברה והקהילה שבנינו כאן, עם ערכי אהבת הארץ ונכונותם של ילדינו ההולכים לצבא לתרום למדינה, עם ערכי ההתנדבות והתרומה לקהילה בקרב תושבים רבים כאן, בנתינה ובערבות הדדית".

לאחר מכן, סחפו את הקהל הפרויקט של רביבו שעלו על הבמה והקהל שר יחד איתם את מיטב השירים. בסיום המופע ולאחר מטח זיקוקים שצבע את שמי העיר, עלתה הפקה מקומית שבוימה במיוחד לאירוע זה "המשימה: 70" ובמסגרתה הוקרן על מסכי ענק סרטון היתולי של דמויות חייזרים כחולות המבקשות לדעת את סוד ההצלחה של מדינת ישראל ושל מודיעין מכבים רעות בפרט. הסרטון ההומוריסטי גרר תגובות נלהבות של הקהל. לצד הסרטון, הופיעו להקות מחול, חבורות זמר ואקרובטיקה מהעיר.   

עם סיום ההקרנה, עלתה על הבמה הדיווה מירי מסיקה שריגשה את הקהל עם מיטב להיטיה המוכרים והאהובים. לאחריה, עלו על הבמה הזמר פבלו רוזנברג והראפר נצ’י נצ’ לו חיכו בהתרגשות אלפי בני נוער ושרו יחד עימו את שיריו המושמעים רבות בתחנות הרדיו.

במהלך המופע, התקיימה שירה המונית עוצמתית במיוחד של עשרות אלפי החוגגים, ששרו יחד את השיר שנבחר ללוות את אירועי העצמאות ה-70 "הללויה" כאשר על הבמה שרו יחד עימם חבורת הזמר אקורד.

המופע נחתם במופע להקות נוער מקומיות, וזיקוקי דינור האירו את שמי העיר בשעות שונות לאורך המופע ובשלל צבעים.

 במקביל לבמה המרכזית, נערכו מופעים נוספים בבמות בעיר: במתחם הדשא מרכז מכבי עולמי במכבים, התקיים המופע הבידורי "70 שנה זה לא צחוק" בהשתתפות שלמה בראבא והאחת והיחידה, דפנה דקל שהשתלבו באהבה גדולה עם חבורות הזמר "קלי קולות", חבורת הזמר של בית ספר "עמית" וחבורת הזמר שהוקמה במיוחד לנוער לטובת האירוע. במתחם האולפנה ברחוב צלמון 21, הופיעה להקת הישיבה התיכונית "לפיד מודיעין", להקת בנות אולפנה "אורות מודיעין", להקת "אמי"ת בנים ובמופע המרכזי ישי לפידות ולהקתו. במרכז הירידים בעמק החולה, נערכה הרקדה עם מיטב ריקודי העם הישראליים, על ההרקדה היה אחראי דן עיני, תושב העיר שהעלה לראשונה גם את ריקוד ההורה החדש שחובר במיוחד לחגיגות ה-70 "ישראל שלי".  בגבעת הברושים, כמיטב המסורת, מסביב למדורה, התקיים ערב שירה בציבור עם החברים של קריבו – דוד קריבושי, אורי בנאי, אלון לייבוביץ’ ואייל שלום במחווה לשירי השלישיות הגדולות בזמר העברי.

 במהלך יום העצמאות ובסוף השבוע, בילו אלפי תושבים ומבקרים באתרי הטבע העירוניים ובפארק הגדול בעיר, פארק ענבה. בפארק ענבה קיבלו בכניסה לפארק שקיות אשפה ממנהלת אופק האחראית על תפעולו של הפארק, לעידוד השמירה על הניקיון והסדר והילדים נהנו מפעילות מזרקות המים בחג וממתקני השעשועים הרבים. כמו כן, תוגברו כוחות השיטור והפיקוח העירוני שסיירו באופן יזום בפארקים השונים, על מנת לאכוף את איסור הבערת האש בפארקים. ביום שבת, התקיים סיור של החוויה המודיעינית בשיתוף עם החברה להגנת הטבע, ממנו נהנו עשרות משפחות ומטיילים שצעדו על גבעת התיתורה ושביליה היפים שסומנו בשנה האחרונה, כחלק מהאתרים המסומנים בשבילים הארציים.

 חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "היה כיף גדול להסתובב במתחמי ההופעות ברחבי העיר, ולראות את כמות התושבים הגדולה שבאה ונהנתה מבמות בידור איכותיות המשלבות אמנים מוכרים מהשורה הראשונה בארץ וכוחות מקומיים של להקות והרכבים מהעיר. השילוב הזה, נותן מגוון פעילות לכל הגילאים, מילדים דרך בימת הנוער ועד ההורים והגמלאים. האירועים עברו בצורה שקטה ומאורגנת, תודות לעובדי העירייה וכוחות הביטחון והמשטרה שדאגו שנוכל לחגוג את יום העצמאות כמו שצריך".

 מנהל אגף תרבות ואירועים, אלון שמידט: "70 שנה לא הולך ברגל וגם לא בדילוג, וכאן במודיעין מכבים רעות שמחנו לארח את מיטב האמנים לחגיגה ישראלית אמיתית ולגרום למדינה ולנו כעיר, להיות עם גאווה לאומית. תושבי העיר הצביעו ברגליים בהגיעם לבמות הבידור המגוונות. כיף היה לראות את תושבי העיר והילדים שמחים ונהנים ביום חג עצמאות זה. זו גאווה וכבוד להיות ישראלי כאן במודיעין מכבים רעות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות