חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין - בתחתית טבלת נתוני תאונות הדרכים

 

על פי נתוני עמותת ”אור ירוק”, המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מודיעין מכבים רעות היא מבין הערים עם אחוז הנפגעים כתוצאה מתאונת דרכים, הנמוך בישראל בשנים 2017-2015 

 

על פי נתוני עמותת "אור ירוק", המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מודיעין מכבים רעות היא מבין הערים עם אחוז הנפגעים כתוצאה מתאונת דרכים, הנמוך בישראל בשנים 2017-2015 עם נתון של כ-0.8 נפגעים לאלף תושבים.

נתונים אלה עולים מבדיקה שכללה את הערים שבהן יותר מ־50 אלף תושבים, ותאונות הדרכים אירעו בשטחן.

בעירייה ציינו השבוע כי מדובר במגמה אותה מובילה העירייה במסגרת התכנית הרב שנתית למיתון התנועה שיצאה לדרך בשנת 2009, להגברת הבטיחות למשתמשי הדרך – הולכי הרגל והנוסעים בכלי הרכב, שיזם ראש העיר, חיים ביבס.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בשנת 2009 התרחשו בעיר 115 תאונות דרכים וכתוצאה מהן היו 214 פצועים מהן ארבע תאונות קשות במהלכן נפצעו 6 אנשים ואחת קטלנית בה נהרגה תושבת אחת. זאת לעומת 63 תאונות דרכים בשנת 2013 שכתוצאה מהן נפצעו בה 121 בני אדם ובהן שתי תאונות קשות שכתוצאה מהן נפצעו קשה שבעה בני אדם. בשנת 2016 התרחשו בעיר 37 תאונות דרכים שכתוצאה מהן נפצעו 71 בני אדם בהן תאונה אחת קשה בה נפצע אדם אחד. בשנת 2017 (נכון לחודש אוקטובר) התרחשו בעיר 27 תאונות שכתוצאה מהן נפצעו 66 בני אדם ובהן שתי תאונות דרכים קשות בהן נפצעו שני בני אדם.

כאמור, במסגרת תכנית העירייה, ביצעה העירייה שורה של פרויקטים להגברת הבטיחות בכבישי העיר. עד כה נבנו בעיר כיכרות בעמקים, הותקנו פסי האטה בצירים מרכזיים ובסמוך למוסדות חינוך ומבנים ציבוריים, הגבהת מעברי חצייה בצמתים וכן הלאה.

 ראש העיר, חיים ביבס: "כאשר מובילים תכנית רב שנתית מסודרת בשיתוף עם המשטרה, המושתתת על ניתוח נתונים והצבת יעדים, רואים את המגמות והתוצאות. מהפכת תשתיות התחבורה שהתחלנו לפני כעשור, בעבודה מסודרת ועקבית ולפי תכנית מסודרת של מיפוי הרחובות והצמתים הבעייתיים שבהם היו תאונות ונפגעים לאורך השנים כוללת, הקמת עשרות כיכרות ברחבי העיר, התקנת פסי האטה ומעברי חצייה מוגבהים ליד מוסדות חינוך, מרכזים שכונתיים ומבני ציבור. כל אלו ועוד, הוכיחו את עצמם והורידו משמעותית את מספר נפגעי תאונות הדרכים בעיר. אנו נמשיך בתוכנית הרב שנתית לשפר למען בטיחותית הילדים והתושבים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות