חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

השבוע במודיעין חופשית / מכתבים למערכת

 

פרסומי העירייה על אירועי דת במקומונים לקראת חג הפסח – העירייה מפרסמת בכל שבוע במקומונים, בין היתר גם הודעות בנושאי אירועי דת לציבור הדתי. השבוע העירייה פרסמה הודעות על ההכנות לפסח כשר.

 

  1. מכתב אל ראש העיר חיים ביבס –  לפרסם מיידית מכרז לבחירת מנכ’ל להיכל התרבות בעיר 

בתחילת השבוע שלחתי אל ראש העיר מכתב, ובו דרשתי לפרסם מיידית מכרז לתפקיד מנכ"ל היכל התרבות. 

המנכ"לית לשעבר של היכל התרבות בעיר, הודיעה כמעט לפני שנתיים שהיא תסיים את תפקידה כמנכ"לית היכל התרבות בעיר בתחילת ספטמבר 2016, אך מאז העירייה מעכבת פרסום מכרז לתפקיד מנכ"ל היכל התרבות, מסיבות ותירוצים שונים ומשונים.

יתכן שנוח ל9Eישהו שהיכל התרבות כבר שנה וחצי ללא מנכ"ל, ומתנהל בפועל ע"י מנהלת אגף תפעול היכל התרבות, ולכן העירייה מעכבת את המכרז.  

 

  1. דרוש מנכ"ל - מצ"ב כתבה של רותי בוסידן במקומון ’ידיעות מודיעין’, על דרישתי ל לפרסם מיידית מכרז לתפקיד מנכ"ל היכל התרבות.

טענת העירייה שבגלל העלויות הכלכליות הכרוכות בגיוס מנכ"ל חדש, אין מקום לצאת למכרז למנכ"ל חדש, היא מגוכחת.

באותה לשון, יתכן שאפשר יהיה לוותר על כמה מנכ"לים ובכירים נוספים שמנהלים את העירייה והתאגידים העירוניים, בכדי לחסוך הרבה כספי ציבור, ואם המצב כל כך לחוץ יתכן שאפשר גם לוותר על תפקיד ראש העיר שעלות שכרו גבוהה מאד, ולמנות לממלא/ת מקומו באופן "זמני" פקיד/ה או מנהל/ת זוטר/ר בעירייה בעלות שכר נמוכה משמעותית.  

  

  1. מתפללים לשקט - מצ"ב כתבה של רותי בוסידן במקומון ’ידיעות מודיעין’, על ביכנ"ס פרטיזני שפועל כשנתיים בדירה פרטית בבניין משותף, ברח’ כחלית ההרים 1, פינת עמק איילון.

תושבת העיר שלחה לי בשבוע שעבר סירטון שבו רואים את ביהכנ"ס הפרטיזני בכחלית ההרים. לא ידעתי על פניות של השכנים לעירייה ולמשטרה במשך זמן רב, וחבל שלא פנו אליי בהקדם.

פניתי בנושא אל היועצת המשפטית בעירייה, והיא מסרה שהנושא בטיפול משפטי וגם מח’ הפיקוח מטפלת בנושא.

 

  1. צפויה מערכת בחירות די מנומנמת - מצ"ב כתבה של רותי בוסידן במקומון ’ידיעות מודיעין’, על היערכות הרשימות לבחירות לרשויות המקומיות, שיתקיימו בעוד כ- 7 חודשים.

כפי שהודעתי לכם בפרסומי הניוזלטר בכל שבוע, מאז סוף אוקטובר 2017, אנו מקיימים פעילות בנושא, שמטרתה להיערך במיטב לבחירות המקומיות.

ראש העיר הכריז כבר בספטמבר 2016 על התמודדות לראשות העיר בבחירות המקומיות יחד עם סיעתו, והוא מקפיד להופיע בהרבה אירועים ציבוריים, מפרסם חוברות על חשבון תקציב העירייה על העשייה שלו בעיר, וכנראה שהוא אכן מעוניין מסיבות מובנות להרדים את מערכת הבחירות ואת הסיעות האחרות.

 

  1. פרסומי העירייה על אירועי דת במקומונים לקראת חג הפסח – העירייה מפרסמת בכל שבוע במקומונים, בין היתר גם הודעות בנושאי אירועי דת לציבור הדתי. השבוע העירייה פרסמה הודעות על ההכנות לפסח כשר.

גם בפרסום הזה, העירייה פרסמה מודעה (דרשת שבת הגדול) שממנה משתמע, שיש רב לעיר מודיעין, ויש רב לעיר

מכבים-רעות. כנראה שבענייני דת, מכבים-רעות היא עיר נפרדת מהעיר מודיעין.  

לא ידוע אם התקציב לפרסומים הוא במסגרת תקציב התרבות היהודית, או מתקציב פרסומי העירייה והדוברות.  

העירייה הקצתה השנה 700,000 ₪ לתרבות יהודית (שלא מיועדת לציבור החופשי שהוא כנראה לא מספיק "יהודי"), לעומת 450,000 ₪ בשנת 2017. בשנת בחירות, האם זה נחשב לשוחד בחירות לציבור הדתי ?!

ביקשתי לתקציב של 250,000 ₪ לתרבות חופשית בסופי שבוע נדחתה על הסף ע"י ראש העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות