חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

נחנך המבנה המחודש של מתחם קפה

 

ביום ראשון התקיים טקס לקביעת מזוזות במבנה המחודש של מתחם ”קפה בשדרה” המיועד לנוער וממוקם ברחוב יצחק רבין. הטקס התקיים במעמד ראש העיר חיים ביבס, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי וחברי מועצה.

 

ביום ראשון התקיים טקס לקביעת מזוזות במבנה המחודש של מתחם "קפה בשדרה" המיועד לנוער וממוקם ברחוב יצחק רבין. הטקס התקיים במעמד ראש העיר חיים ביבס, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי וחברי מועצה.

המתחם עבר בחצי שנה האחרונה שיפוץ משמעותי ומכיל חללים שונים ומגוונים עבור בני הנוער כמו מועדון פנאי גדול, חדר סדנאות, חדר מוזיקה וכיתות לימוד בגדלים שונים מהם יוכלו בני הנוער ליהנות.  

במתחם פועלים, מרכז שבילים - קידום נוער, יחידה הפועלת עבור נערים ונערות המנותקים מהמסגרות הפורמליות הרגילות. היחידה מונה כ- 30 נערים ונערות בני 16 עד 18 שמותאמות להם תכניות אישיות וקבוצתיות.  כמו כן, ביחידה קיימת תכנית להשלמת השכלה היל"ה ומתנדבים המלמדים פרטנית את התלמידים ובנוסף ליווי אישי של התלמידים על ידי עובדות חינוך טיפול לצורך חיזוק רגשי ופעילויות קבוצתיות כמו סדנאות, ימי שיא, מיומנויות וטיולים.

בשעות הצהריים במשך כל השבוע בימים ראשון עד חמישי, פועל במתחם גם בית חם לנערים ולנערות של האגף לשירותים חברתיים המספק לילדים מקום נעים ובטוח  להיות בו, ארוחה חמה, חוגים, סדנאות ועוד בליווי של עובדים מקצועיים ומתנדבים.

פעמיים בשבוע בשעות הערב פועל במתחם "קפה בשדרה" – בית קפה ייעוצי לנוער אליו מגיעים בני נוער דרך מחויבות אישית והם אחראיים על הפעלת המתחם והחזקתו, משוחחים עם מבוגרים שהינם עובדים מקצועיים ומתנדבים על נושאים החשובים להם, משתתפים בסדנאות העצמה ופעילות למען הקהילה.

בנוסף, פועלת במתחם גם תכנית ’עיר ללא אלימות’ אשר קיימת בעיר משנת 2010 ומוציאה לפועל תכניות מניעה לכל סוגי האלימות ובעבור כל הגילאים במוסדות החינוך הפורמאלי, הבלתי פורמאלי, בתחום האכיפה, הרווחה והקהילה.

חיים ביבס, ראש העיר: "חנכנו היום את המבנה המחודש שעבר שיפוץ נרחב בחודשים האחרונים, במטרה להעניק לבני הנוער תחושה אמיתית של בית ומרחב בטוח משמעותי ומהנה עבורם. אני מודה לכל העוסקים במלאכה, לעובדים המקצועיים ולמתנדבים הנהדרים שנמצאים כאן למען בני הנוער".

מויש לוי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנחנו מחויבים לכל התלמידים ובני הנוער בעיר לתת להם את מירב התנאים והאפשרויות לשם מימוש הפוטנציאל שיש בהם. השקענו משאבים בחידוש המבנה ויחד עם שותפינו במשרד החינוך ובמחלקות העירייה השונות, נמשיך לפעול על מנת לפתח את המקום ואת העשייה המדהימה הנעשית שם".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות