חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הוותיקים חגגו את פורים במופע של טוביה צפיר

 

ביום שני 19.2, התמלא אולם עינן בקניון עזריאלי במאות תושבים אזרחים ותיקים, שהגיעו לחגוג את חג הפורים ולצפות במופע הבידור החדש של טוביה צפיר. המופע לווה בחיקויים מפורסמים וסיטואציות קומיות. 

 

 ביום שני 19.2, התמלא אולם עינן בקניון עזריאלי במאות תושבים אזרחים ותיקים, שהגיעו לחגוג את חג הפורים ולצפות במופע הבידור החדש של טוביה צפיר. המופע לווה בחיקויים מפורסמים וסיטואציות קומיות. מופע זה מצטרף לפעילויות ואירועים רבים המתקיימים מדי שבוע בשני מועדוני האזרחים הוותיקים בעמק בית שאן ועמק האלה, המהווים מוקד מפגש חברתי וקהילתי עם חוגים, הרצאות, סדנאות ופעילויות רבות לגיל השלישי.

כזכור, באמצע חודש ינואר, התחילה פעילות דו שבועית של מועדון הגמלאים של העיריה מועדון האזרחים הוותיקים עמק האלה, תחת השם "שני תרבותי", במסגרתו נהנים גמלאי העיר מערבי תרבות מעשירים ומגוונים, כל זאת כשרובם המכריע מתקיים ללא עלות לאזרחים הותיקים .  האירוע הקרוב המתוכנן הוא מופע שנקרא "חלוצות, יזמות ויצירה" . המופע יתקיים ב5/3 והוא בסימן יום האישה הבינלאומי. המופע מספר על נשים פורצות דרך בימי ההתיישבות בארץ ישראל. שבוע לאחר מכן, ב-12/3 יתקיים מופע נוסף בשם "לארי ומינדי בקצב הלב". במופע ישירו שירים אהובים משנות ה-40,50,60 ו -70 באנגלית (וקצת בעברית). לאחר פסח, ב-9/4 יתקיים המופע "שפות רבות לאהבה", במופע יופיעו בהופעה מרשימה  זמרות האופרה יוליה ביכובסקי וסבטלנה קוסיאטובה. הן ישירו שירים מרחבי העולם ומוזיקה ישראלית נוסטלגית.  ב-23/4 יתקיים קונצרט לכבוד יום העלייה וחגיגות העצמאות. אירוע זה יתקיים בשיתוף עם מחלקת הקליטה ומקהלת "אור דויד" תופיע בו. המפגשים יתקיימו בין השעות -  20:30-19:00.

שלמה פסי סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הגמלאים: עירית מודיעין מעניקה תשומת לב מיוחדת לציבור האזרחים הותיקים ההולך וגדל בעיר . אני בתפקידי בעיריה  גם כמחזיק תיק האזרחים הוותיקים בעיר פועל ביחד עם ראש העיר ובאמצעות הרכזת מיכל הלר ומר יעקב אלמוג כדי להעשיר את השרותים החברתיים , התרבותיים ובכלל בכל הקשת לטובת האזרחים הוותיקים . ראש העיר שמודע לצרכים הגדלים אישר להרחיב את המסגרות התקציביות והתוצאות שכבר ניכרות בשטח יבואו לידי ביטוי בסל השרותים המתרחב שציבור חשוב זה יקבל מתוך הכרה בצרכיו וזכויותיו . אני קורא לציבור האזרחים הוותיקים לבוא ולנצל את ההיצע שאנו מעמידים .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות