חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בית החלומות: מתקינים פרגולה בבית

 

בבתים פרטיים הנהנים מחצר צמודה וגם בדירות להן צמודה מרפסת שמש, משקיעים בשילובה של פרגולה התורמת גם בפאן החזותי וכמובן שגם בפאן הפונקציונאלי. 

 

בבתים פרטיים הנהנים מחצר צמודה וגם בדירות להן צמודה מרפסת שמש, משקיעים בשילובה של פרגולה התורמת גם בפאן החזותי וכמובן שגם בפאן הפונקציונאלי. פרגולה גושנית היא אחת מאותן פרגולות מאד מומלצות המבוססות על עץ גושני שהינו חזק, עמיד ועבה וצבעו לבן. למרות צבעו הגולמי, עדיין ניתן לצבוע אותו וכך להתאים את צבע הפרגולה לטון העיצובי שתרצו לייצר בחלל החיצוני הצמוד לבית. העמידות של העץ הינה כנראה אחד הדברים החשובים ביותר בפרגולה, זאת מאחר ואת חייה היא מעבירה בחלל חיצוני, תחת כיפת השמיים. העץ הגושני עמיד מאד לתנאי מזג האוויר, החמים והקרים גם יחד, כך שאתם יכולים להיות שקטים כי ההשקעה שלכם הינה מושכלת.

מה כן עליכם לקחת בחשבון עם הפרגולה הגושנית? מאחר ומדובר על עץ עבה, הרי שבכל הקשור לניוד הפרגולה למקום אחר, הרי שאתם עלולים למצוא עצמכם במלאכה סבוכה למדי. ישנן פרוגלות הנבנות מעצים קלים, כך שבמידה ועוברים דירה, ניתן להעביר את הפרגולה בקלות. על כן, כדאי להשקיע בעבודה של בנייה של פרגולה מעץ גושני רק במקרים ואתם מעוניינים בפתרון קבע לטווח הארוך.

פתרון הצללה מקרני השמש

אז מדוע צריך את הפרגולה אצלכם בחצר או במרפסת? תפקידה הרשמי הוא להעניק לכם פתרונות הצללה בימי הקיץ. מזג האוויר הישראלי מזמן לא מעט רגעים יפים תחת כיפת השמיים, אך הם הופכים לא כל כך נעימים בימי הקיץ החמים המאופיינים בקרני השמש. במידה רבה, התקנת הפרגולה מעניקה לכם בריאות! הסיבה לכך היא שהודות לה, ניתן לסנן את קרני השמש וכך הן לא מגיעות אתכם במגע ישיר.

בין טיפות המים: הגנה ממי הגשם

אם חשבתם כי החצר או המרפסת שלכם יכולות לשרת אתכם רק בימים קיציים, כדאי שתחשבו שוב. התקנת הפרגולה מאפשרת לכם לשהות תחת כיפת השמיים גם בימים חורפיים וגשומים. אתם רוצים לשתות כוס של משקה חם במזג האוויר הסגרירי או לנשום קצת אוויר נקי? תוכלו לעשות זאת הודות לפרגולה המותקנת אצלכם. אתם יכולים לשלוט במידת הקירוי בפרגולה, עד לכדי פתרון קירוי של מאה אחוזים. המשמעות היא שתוכלו עדיין ליהנות מהחלל החיצוני מבלי שטיפות הגשם יגיעו אתכם במגע.

תרומה עיצובית יוצאת דופן

גם אתם החלטתם להפוך את החצר לפינת חמד כפרית? פרגולת העץ עוטפת את החלל החיצוני שלכם בגוונים מחמיאים, אווירה חמימה ובוטיקית וטעם ייחודי. הפרגולה תורמת רבות פונקציונאלית, אך לא ניתן להתעלם גם מהתרומה העיצובית הרבה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות